Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kronofogden var här

Visst vore det bra. Jag har varit sjuk i två månader, är det fortfarande, och tappat kontrollen lite :( fast ändå inte. Svårt att förklara. Pratade med en kollega till delgivningsmannen men hon kunde inte hjälpa nu därav stressen. Går de till jobbet så är det kört.
Förstår hur du känner dej. Kunde kollegan inte ens göra en notering att du ringt? Styrkekramar

Visste inte att det gick per telefon.
Jodå, det fanns med ett telefonnummer i det senaste brevet, som jag ringde och lämnade delgivningen till. Ska kolla när jag kommer hem vad numret var, om jag har kvar den lappen.

Telefonnumret som jag lämnade delgivningen är 010-579 22 80.

Tack snälla. Jag ringer dit i eftermiddag.

Jag är inte hundra om du kommer rätt, det beror lite på var du bor i landet, men jag antar att dom kan hänvisa dig vidare till rätt gruppnummer om dom inte kan hjälpa dig.

Jag är inte hundra om du kommer rätt, det beror lite på var du bor i landet, men jag antar att dom kan hänvisa dig vidare till rätt gruppnummer om dom inte kan hjälpa dig.
Du får informera KF att du kör en egen kundservice här på forumet. Hahha! @Lasseman och under arbetstid oxå! Men de e ju bra för oss..

Eller ja, ledig resten av veckan om man ska vara noga:p

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp