- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Visste inte att det gick per telefon.
Förstår hur du känner dej. Kunde kollegan inte ens göra en notering att du ringt? StyrkekramarVisst vore det bra. Jag har varit sjuk i två månader, är det fortfarande, och tappat kontrollen litefast ändå inte. Svårt att förklara. Pratade med en kollega till delgivningsmannen men hon kunde inte hjälpa nu därav stressen. Går de till jobbet så är det kört.
Jodå, det fanns med ett telefonnummer i det senaste brevet, som jag ringde och lämnade delgivningen till. Ska kolla när jag kommer hem vad numret var, om jag har kvar den lappen.Visste inte att det gick per telefon.
Tack snälla. Jag ringer dit i eftermiddag.
Du får informera KF att du kör en egen kundservice här på forumet. Hahha! @Lasseman och under arbetstid oxå! Men de e ju bra för oss..Jag är inte hundra om du kommer rätt, det beror lite på var du bor i landet, men jag antar att dom kan hänvisa dig vidare till rätt gruppnummer om dom inte kan hjälpa dig.
Du får informera KF att du kör en egen kundservice här på forumet. Hahha! @Lasseman och under arbetstid oxå! Men de e ju bra för oss..