Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden ringde.

Hej! Har en utmätning hos KF , de drar ca 6500:- varje månad . Fick en rätt stor skuld för ca 2,5 år sen, de har dragit samma belopp hela tiden sedans dess, jag bor på samma adress osv . Ringde upp men personen hade gått för dagen . Vad kan det tänkas vara? Nervös .

Hej! Har en utmätning hos KF , de drar ca 6500:- varje månad . Fick en rätt stor skuld för ca 2,5 år sen, de har dragit samma belopp hela tiden sedans dess, jag bor på samma adress osv . Ringde upp men personen hade gått för dagen . Vad kan det tänkas vara? Nervös .

Kan det vara så att dom vill höja den summan efter att ha kontrollerat din nuvarande inkomst?

Kan vara så, jag har högre inkomst men jag jobbar dygn nu ist för kväll & helg. Men måste de inte skicka en blankett som jag ska fylla i , för samtidigt har ju hyran höjts

Kan det vara så att dom vill höja den summan efter att ha kontrollerat din nuvarande inkomst?

Kan vara så, jag har högre inkomst men jag jobbar dygn nu ist för kväll & helg. Men måste de inte skicka en blankett som jag ska fylla i , för samtidigt har ju hyran höjts

Hur mycket återstår av din skuld?

Meddela dom att din hyra höjts, på måndag!

Hur mycket återstår av din skuld?

Meddela dom att din hyra höjts, på måndag!

Oj , det har ju tillkommit en del andra skulder sedans dess men allt som allt mellan 150-200.

Jag har ju sambo , men vi har bott tillsammans nästan ett år , så det kan väll knappast vara det?
Eller kan det enbart vara för att min i konst bli it högre . Men om du ska göra ändringar ska dom inte skicka ut en blankett som jag får fylla i? Varför ringer dom?

Går att ringa och ta in uppgifterna lika gärna som att skicka ut redogörelsen

Går att ringa och ta in uppgifterna lika gärna som att skicka ut redogörelsen

Jag jobbar ju en del ob och kan inte sätta en spec månadslön. Har ju grundlönen men obn tillkommer . Såg att 2015 låg jag på 270 i årsinkomst , 2016 låg jag på 340 men då jobbade jag mycket extra under året pga av personalbrist och jobbade många obhelger. Hur ska jag räkna snittet? Å hur kan jag behålla så mycket som möjligt ? De drar redan 6700:- av mig i månaden. Ibland har jag 16 kvar efter de dragit och ibland har jag 11 . Denna månad har jag 13. Och jag vill gärna betala så mycket som möjligt men jag har saker som inte är hos KF som jag inte vill ska gå dit. Så hur gör jag för bäst resultat?

Du har ju alltid ett förbehållsbelopp som du minst ska få ut

Du har ju alltid ett förbehållsbelopp som du minst ska få ut

Jo fast dom har ju gjort att dom
Dragit en fast summa innan, allt över har jag fått behålla. Så vill jag ju gärna ha lvar så det lönar sig att jobba extra & plocka på sig ngn extra natt .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp