- Meddelanden
- 24
- Mottagna reaktioner
- 0
- Poäng
- 2
Tack Lasseman, det gjorde det hela mer försteligt.
Ska ta och fundera över det där med inhibation. Men kan det ligga mig i fatet hos tingsrätten att jag begär det?
Och jag absolut lärt mig en läxa nu med mailet. Tråkigt om det ska behöva bli en sådan dyrköpt läxa bara.
Och jag reagerade faktiskt på att det bara kom ett bekräftelsemail. Men då hade tiden för bestridan redan gått ut. Men men....
En fråga till? Om jag nu skulle ta och betala skulden till lånebolaget under tiden det ligger hos Tingsrätten. Vad händer då? Kommer lånebolaget dra tillbaka sin fodran? Kommer utslaget stå kvar som en betalningsanmärkning eller upphävs det? Kommer det tillkomma några kostnader för tingsrättskostnader? Antar att det kommer tillkomma kostnader.
Tack än en gång. Oerhört tacksam för att du tar dig tid.
Ska ta och fundera över det där med inhibation. Men kan det ligga mig i fatet hos tingsrätten att jag begär det?Och jag absolut lärt mig en läxa nu med mailet. Tråkigt om det ska behöva bli en sådan dyrköpt läxa bara.
Och jag reagerade faktiskt på att det bara kom ett bekräftelsemail. Men då hade tiden för bestridan redan gått ut. Men men....
En fråga till? Om jag nu skulle ta och betala skulden till lånebolaget under tiden det ligger hos Tingsrätten. Vad händer då? Kommer lånebolaget dra tillbaka sin fodran? Kommer utslaget stå kvar som en betalningsanmärkning eller upphävs det? Kommer det tillkomma några kostnader för tingsrättskostnader? Antar att det kommer tillkomma kostnader.
Tack än en gång. Oerhört tacksam för att du tar dig tid.