- Meddelanden
- 63
- Mottagna reaktioner
- 19
- Poäng
- 62
Om jag och min sambo äger halva lägenheten var, kan kronofogden ändå sälja lägenheten och ta pengarna för att betala mina skulder som står på mig? Vi har på papper att vi äger hälften var.
Om så är fallet. Kan jag helt enkelt skriva av hela min del av lägenheten till min sambo? Vi har två barn också. 1.5 år och snart fyllda 4. Har dom överseende med barn? Jag håller på att släppa alla skulder till fogden nu. Min sambo står på ett lån till mig sen 1.5 år tillbaka. Jg betalar henne varje månad. Den skulden är ca 150k. Sen har jag egna blancoskulder på närmare 700k
är så rädd att dom tar lägenheten för att betala mina skulder, när min sambo står på ett av mina lån. Säljs lägenheten så kanske vi plussar 300k..
Med vänlig hälsning
Om så är fallet. Kan jag helt enkelt skriva av hela min del av lägenheten till min sambo? Vi har två barn också. 1.5 år och snart fyllda 4. Har dom överseende med barn? Jag håller på att släppa alla skulder till fogden nu. Min sambo står på ett lån till mig sen 1.5 år tillbaka. Jg betalar henne varje månad. Den skulden är ca 150k. Sen har jag egna blancoskulder på närmare 700k
är så rädd att dom tar lägenheten för att betala mina skulder, när min sambo står på ett av mina lån. Säljs lägenheten så kanske vi plussar 300k.. Med vänlig hälsning
Senast ändrad: