Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden har ringt om ansökan

Detta betyder ju säkerligen ingeting men blev nyfiken. Dom 2 största aktörerna tog kreditupplysning på mig nästan samma dag som inledande skuldsanering blev aktuell. Ingen annan har dock gjort det?

Å hittills är det bara en av dom som dragit tillbaka kravet.

Är övervänt av besked så därför mina funderingar

Dessa upplysningar kommer lite då och då vid inledande och kan komma vid beslutad sanering också.

Jag har nyligen fått två upplysningar tagna och har snart avverkat mitt fjärde år. Dom kollar med jämna mellanrum.

Fick en upplysning från Arvato för ett par veckor sedan (har en skuld där på 18 tusen som ingår i min sanering). Utöver det har ingen tagit en upplysning på mig.

Samma här
Fick en upplysning från Arvato för ett par veckor sedan (har en skuld där på 18 tusen som ingår i min sanering). Utöver det har ingen tagit en upplysning på mig.
Samma här, känns olustigt varje gång.

Hur var det egentligen om jämkning och skuldsanering? Tänkte om jag kan fortsätta året ut. Eller måste jag avbryta direkt? Jag fick inledande nu i oktober

Hur var det egentligen om jämkning och skuldsanering? Tänkte om jag kan fortsätta året ut. Eller måste jag avbryta direkt? Jag fick inledande nu i oktober
I mitt brev stod de att jag skulle kolla över jämkningen , så jag inte fick restskatt nästa år

I mitt brev stod de att jag skulle kolla över jämkningen , så jag inte fick restskatt nästa år

Ja det tänkte jag på också. Men det må då vara.. Tänkte mer så att man får göra det. Så det inte blir något tjaffs. Typ att man har ut mer i månaden en viss period än vad inkomsten säger osv

Undrar om dom hade nekat ansökan då.

Vore ganska tokigt om någon jämkade - får restskatt på 200 000 - denna ingår i skuldsaneringen.

Är det ens möjligt @Lasseman ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp