Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden, har inga tillgång vad händer

Suck va arg man blir vill absolut inte ha något hembesök det vore hemskt dom har ju min lön o ta från usch.... kan någon ge mig råd om hur det är med dessa bolag vilka inkasso de har... okq8kort...cashforyou....cashbuddy.....ferratum flex.....risicum kredit......frogtail....credway.... va arg o ledsen man blir över sina val i livet

Har erfarenhet av hembesök, två dagar innan min handläggare ringde o sa att vi skulle få inledande (visste jag såklart inte då) de tog min bil trots att jag har den via bilstöd, fkassan. Skuldsaneringen höll på att gå åt skogen pga detta, men hann överklaga och få bilen tillbaka och få inledandet. Jag led av förföljelsemani länge efter, så fort nån hördes i trappen fick jag hjärtklappning. Inte för att dom var otrevliga, för det var dom inte utan för att man var helt oförberedd på att nån kom och tog ifrån mig det som betyder mest för mig. Var det värsta jag varit med om, önskar ingen det

Först får du ett brev där det står att du har en skuld att betala, struntar du i den kommer du få brev hem angånde lön osv. I samband med det kollar dom om du har övriga tillgångar som är utmätbara. Har du inget så blir det löneutmätning så småningom.
Jag har haft löneutmätning i ca 1½ år nu och det var mitt bästa beslut att släppa allt till kfm. Dom får sin summa varje månad och jag slipper vända och trixa med alla lån hit och dit. Sover mycket bättre på nätterna och mår mycket bättre.
Har du inte haft hembesök på dina 1,5år med löneutmätning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp