Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kronofogden existensminimum

@Gunma jag har också gjort som du men vi är inga offer, vi har inte haft en pistol mot vårt huvud som tvingat oss att låna ut pengar. Offerkoftan måste av och du måste stå för din svaghet såsom jag gjort. Vi har varit svaga och idioter rent ut sagt som satt oss i denna situationen.
Jag har gått 50 gånger hos psykolog och fått jobba med mig själv och det behöver du också då jag gång på gång ser hur du försöker lägga över saker på att du bara är mamma osv. Jag vet vad du går igenom och har också varit där.
Jag hade turen att få skuldsanering men inte för att jag varit en idiot för då hade det nog blivit avslag utanför att jag inte såg det som en självklarhet och att jag kommit till insikt med mina problem. Sen vägde nog ett års sjukskrivning in då det var den stora anledningen till att min ekonomi gick i botten.
Jag lovar dig att allt kommer att bli bra i slutändan såväl med löneutmätning eller en ev skuldsanering men mitt råd är att inte använda det med att du bara är en mamma osv för det kommer inte att gynna dig.
Lycka till. ❤️
Jag var nära på utmattning, el var det men tog mig till jobbet och höll en fasad utåt gick ner 10 kg, men uppåt nu. Jag ska ju inte behöva bli sjukskriven flr att få hjälp till skukdsanering kan jag ju tycka. Jag upplever inte att jag har en offerkoffta, vill gärna få ngt hopp om att det kommer bli bra ngn gång.
Jag är dock orolig för texten jag ska skriva, min ek skuldrådgivare tycker jag ska vara ärlig. Och då blir det att berätta om mitt medberoende.
Bara så ledsen men jag går också vidare i 12stegs program plus öppen vården.

Tack snälla. Om man överklagar och får nej, visst kan man fortsätta.
Det där med växande ränta är så jobbigt.
Vill ju betala, men inte att det växer hela tiden, vill se ett slut
Det är oklart vad du menar med fortsätta? Om du har sökt skuldsanering och fått avslag kan man överklaga. Då måste man ju tänka över hur man formulerar överklagan och det måste ju finnas något med substans. Om överklagan avslås är man ju tillbaka där man var. Då får man ju fortsätta med utmätning och det går ju att söka skuldsanering igen. Men då ska man ju helst ha ändrat på något så chansen blir större att gå igenom den.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp