Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kronofogden existensminimum

Har man löneutmätning kan man betala av skulder då, snabbare .....
Inget skämt så ge dig. Det var otydligt ovan.
Var snäll
Om man har löneutmätning eller inte har löneutmätning så kan man betala in själv en valfri summa när helst man vill. Då minskar skulderna.

Vet du hur man skriver dokumentet om man vill söka skuldsanering.
Tänker allr är hos krono de har ju alla uppgifter. Måste man ändå speca upp varje lån ?

Man ska uppge alla sina lån oavsett om dom gått till kronofogden eller inte.

Om man får ngn extra penga efter lönen löneutmätningen dragits av ens barn som stöd el om de är skyldiga mig pengar och det sätts in på mitt konto. Kan det straffa mig? El är det kontakter som gäller.

Kam man ens spara ngt själv t.ex 500 kr varannan månad om man är riktigt snål?

Om man får ngn extra penga efter lönen löneutmätningen dragits av ens barn som stöd el om de är skyldiga mig pengar och det sätts in på mitt konto. Kan det straffa mig? El är det kontakter som gäller.

Kam man ens spara ngt själv t.ex 500 kr varannan månad om man är riktigt snål?

Det är klart du kan spara pengar, men ha dom inte på kontot. Kronofogden kan gå in och ta allt utöver existensminimum om dom vill.

Det är klart du kan spara pengar, men ha dom inte på kontot. Kronofogden kan gå in och ta allt utöver existensminimum om dom vill.
Då blir det kontanter då?
Och samhället tar ju snart inte kontanter

Då blir det kontanter då?
Och samhället tar ju snart inte kontanter
Samhället är inte anpassat till skuldsatta.
Men egentligen borde man ju om man får extra pengar betala in på sina skulder och inte köpa saker/resor/dyr mat. Vill någon hjälpa till kan det ju med fördel göras genom att bjuda på mat/resor eller ge prylar i gåva.

Samhället är inte anpassat till skuldsatta.
Men egentligen borde man ju om man får extra pengar betala in på sina skulder och inte köpa saker/resor/dyr mat. Vill någon hjälpa till kan det ju med fördel göras genom att bjuda på mat/resor eller ge prylar i gåva.
Jo, men vem vill stödja en skuldsarr eg. Sen är jag orolig att få betala min skuld på 900 000 i 20 år.
Skuldsanering jo ska söka men jag får en känsla att de inte vill ge det till en möjliggörare....lån till sjuk spelberoende person. Mår sjukt dåligt. Jag är bara mamma :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp