Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kronofogden existensminimum

Håller med och mycket märkligt att moderatorerna tillåter direkta påhopp och kränkande kommentarer som förekommer här titt som tätt.
Jag har nånstans lärt mig acceptera kränkande kommentarer i mitt vanliga liv så kan ta det men det finns nog folk som står på gränsen att leva o inte leva i sitt ekonomiska liv så för dem kan små saker vara stora

Vad jag vill skriva nu år inget rättfärdigande eller liknande! Men har någon här sett på i huvudet på en gärningsman eller liknande, mobbning elaka kommentarer genom åren osv osv formar folk mer än man tror. Bara skolåren är enormt formande, jag lider fortfarande över vissa saker även som vuxen sedan länge. Man måste förstå att det man skriver eller säger kan forma en människa eller påverka någon att må ännu sämre, man kanske inte begår brott men man kanske gräver sig allt längre ner, bedövar sig med alkohol, eller annat bedövande. Man kanske trycker ner sig längre o längre tills man inte lever mer. Man måste förstå att ord på ett forum kan ha vikt! Folk har känslor och på ett forum som detta mår säkert många dåligt och är stressade, man behöver inte vara lyxfällan kandidat för att hamna o problem. Även om man är så kan det finnas djupa problem som man inte bör belastas för hårt för! Sorjligt hur man behöver trycka ner andra!? För att?!

Håller med och mycket märkligt att moderatorerna tillåter direkta påhopp och kränkande kommentarer som förekommer här titt som tätt.
Vi har ju en moderator som står för stor del utav kränkande kommentarer och påhopp också.
Som medvetet misstolkar vad folk skriver och ger kränkande och hånande meddelanden baserat på det.

Vi har ju en moderator som står för stor del utav kränkande kommentarer och påhopp också.
Som medvetet misstolkar vad folk skriver och ger kränkande och hånande meddelanden baserat på det.
Det tolkas så ja och det är fel.

Det finns en knapp om att anmäla inlägg. Den funktionen kan man anmäla inlägg med, det är enklaste sättet att flagga för ett inlägg man tycker är fel. Jag kollade snabbt nu och inget är anmält och I tråden vet jag inte var det är heller, hittar mest en massa inlägg att man håller med, men inga höll med så pass att man anmält inlägget?

Försökte upplysa en vän i den sitsen om det enkla och nyttiga med att baka eget knådfritt bröd med jäst och blötlägga bönor, göra storkok och frysa in, samt lära sig uppskatta rotfrukter. Föll för rätt döva öron. Sådana åtgärder ligger tydligen bortom det mänskligt möjliga, trots att det är min vardag. Med knådat bröd och två jäsningar i mitt fall ska tilläggas.
Obegripligt! När vi hade det som sämst njöt vi av hembakat bröd, även bullar ( lite modifierat recept men gott), hemgjord ärtsoppa och rotfrukter i diverse varianter. Vi gick aldrig hungriga!

Det tolkas så ja och det är fel.

Det finns en knapp om att anmäla inlägg. Den funktionen kan man anmäla inlägg med, det är enklaste sättet att flagga för ett inlägg man tycker är fel. Jag kollade snabbt nu och inget är anmält och I tråden vet jag inte var det är heller, hittar mest en massa inlägg att man håller med, men inga höll med så pass att man anmält inlägget?
Vederbörande lämnade inget namn men du tog åt dig ja förstår inte heller att du är så spydig och kränkande när du sedan hjälper vissa med bra info

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp