Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Är det några typ av köp som inte går? Okej kanske porrssjter och spelsajter :p och sånt men är det något annat som inte går. Kan jag gå in på Systembolaget exempelvis och handla för detta kort?

Är det några typ av köp som inte går? Okej kanske porrssjter och spelsajter :p och sånt men är det något annat som inte går. Kan jag gå in på Systembolaget exempelvis och handla för detta kort?
Ja det ska du kunna göra :)
Jag har aldrig varit med om att kortet blir nekat, då har vi handlat på många ställen. Dock inte Systembolaget tyvärr :facejoy:

Ja det funkar precis överallt utom till spel då.
Systemet går utmärkt ;)

Kortet får inte användas för spel, vuxenunderhållning eller för transaktioner som direkt kan omvandlas till kontanter som postanvisning, resecheckar, pengaöverföringstjänster osv.

Haha blev bara så nyfiken på vad som menas med vuxenunderhållning? Haha är det vad jag tror? Dvs p*rr.

Blev erbjuden att delbetala på flexkrediten. Visste inte att det gick?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp