Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Kan tekniskt sett rapportera det tror att det inte ta uc. Men svårt att se att dem gör det.
Hur långt efter är du med betalningen
Fick att det var tvungen att betalas idag senast den 16 juni, men när jag loggar in så står det att den redan är uppsagd. Men i mailet jag fick den 11 juni stod det att betalningen skulle ske senast den 16, då anser ju jag att jag har hela dagen på mig?! Det var för april och maj, vet inte om juni är på lagt nu också...

Fick att det var tvungen att betalas idag senast den 16 juni, men när jag loggar in så står det att den redan är uppsagd. Men i mailet jag fick den 11 juni stod det att betalningen skulle ske senast den 16, då anser ju jag att jag har hela dagen på mig?! Det var för april och maj, vet inte om juni är på lagt nu också...
Flexen är sista dagen den 15 för varje månad så blir 3 månader då.
Ja står det 16 tycker jag du ska ha chans att lösa idag med ändå

Flexen är sista dagen den 15 för varje månad så blir 3 månader då.
Ja står det 16 tycker jag du ska ha chans att lösa idag med ändå
Ja det tycker jag också...sen brukar det väl vanligtvis vara att man får en uppsägningstid på lite längre än 1 vecka eller är det olika?
Får avvakta och se om kundtjänst svarar...

Man skulle betala INNAN den 16 tydligen. Men nu får jag (min man) ett uppsägningssbrev och har då 28 dagar på sig att betala annars går det till inkasso. Jag tolkade även deras svar att dom inte rapporterar missbrukad kredit.

Nån som vet om man får behålla krediten efter att den varit en sväng hos inkasso?

Nu har jag "0" använt på delbetalningen (hade 10.000 där tidigare) och flexkrediten använd till 9999 kr.

Så för att återigen börja delbetala hur fan går jag till väga, swishar in 1500 så flexlimiten är 8500 och den delbetalar något köp för 1500 right?

Nu har jag "0" använt på delbetalningen (hade 10.000 där tidigare) och flexkrediten använd till 9999 kr.

Så för att återigen börja delbetala hur fan går jag till väga, swishar in 1500 så flexlimiten är 8500 och den delbetalar något köp för 1500 right?
Ska vara så ja

Ja precis. Kan någon köra en genomgång, försökt hänga med i tråden men allting är så oklart och P.F.C. verkar ha ändrat upplägg lite. Man måste alltså sätta in pengar på P.F.C.? Själva grejen är att jag har väldigt knapert nu.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp