Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Hej!

Jag fick godkänt att kunna göra avbetalningar, men inte på flexkredit (Du måste använt ditt kort lite mer).

Måste jag vänta tills kortet kommer för att kunna handla online och dylikt så jag kan få flexkrediten?
Tar dom endast creditsafe på allt? Och tar det över eller under en vecka?

mvh

Wigge

Hej!

Jag fick godkänt att kunna göra avbetalningar, men inte på flexkredit (Du måste använt ditt kort lite mer).

Måste jag vänta tills kortet kommer för att kunna handla online och dylikt så jag kan få flexkrediten?
Tar dom endast creditsafe på allt? Och tar det över eller under en vecka?

mvh

Wigge
Det räcker med att göra ett köp, sen kan du ansöka om Flex. Du bör ha tillgång till kortuppgifterna i appen, men kanske är så att du behöver vänta till kortet kommer hem innan du kan aktivera de... Minns inte riktigt. Om annat, gör något litet internetköp bara så ska du kunna söka Flexen.

Det räcker med att göra ett köp, sen kan du ansöka om Flex. Du bör ha tillgång till kortuppgifterna i appen, men kanske är så att du behöver vänta till kortet kommer hem innan du kan aktivera de... Minns inte riktigt. Om annat, gör något litet internetköp bara så ska du kunna söka Flexen.

Fick godkänt på 5000 nu även utan att jag fick hem kortet...Men är det möjligt att bara göra online köp redan nu utan att ha kortet hemma? Tex paypal sättet som en del verkar använda här för att få ut pengarna till banken.

Tror inte Paypal och det funkar längre

Hej
Hur ändrar man språk i appen? Är inte den bästa på engelska... Tack för hjälpen

vet någon om man har slutlöst sin skuld hos deas inkasso coll om man kan ansöka om en ny kredit eller är man spärrad?

vet någon om man har slutlöst sin skuld hos deas inkasso coll om man kan ansöka om en ny kredit eller är man spärrad?
Nu tror jag du pratar om Collectors betalkoll. Här handlar de om P.F.C. :)

Hej! Ni som använder pfc, använder ni endast detta kort och lägger över lön osv? Tänkte jag skulle börja använda detta mer för att få lite mer koll. Men vet inte om man bara ska lägga över en del eller hur gör ni ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp