Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

När måste man betala den "stora" krediten? Måste man betala hela på en gång?

Har nu försökt använda kortet (online) på paysafe hemsida, revolut, cryptosidor, dundle...inget funkar. Detta är ju menat som ett kort för att handla på HM osv.

Får nog vänta tills det fysiska kortet kommer så får man gå till pressbyrån och köpa paysafe där. Det går att delbetala det köpet va?
Eller någon som hittat någon sida online som fortfarande funkar? Skrill går bort för mig.

Testat etoro? Har för mig t.ex Holm Bank fungerar där.

Har köpt paysafecard på pressbyrån förra månaden och det fungerade att delbetala.

Jag förstår inte... Jag har blivit beviljad 10k i flex men jag kan inte köpa något online. Har provat beställt kläder/skor men ikke. Någon som har svar? Behöver man få hem det fysiska kortet även för köp online?

Jag förstår inte... Jag har blivit beviljad 10k i flex men jag kan inte köpa något online. Har provat beställt kläder/skor men ikke. Någon som har svar? Behöver man få hem det fysiska kortet även för köp online?
Nej det ska du inte behöva
Du har det online under fliken mitt kort
Där finns alla uppgifter

Skulle använda pin-kod idag för första gången (alltid blippat men den ville inte idag) och slutade med att hela terminalen låste sig helt i en kvart.. var lite pinsamt men hade som tur var andra kort med mig. Troligen något strul på kortterminalen men frisören sa att bara stod att den väntade på godkännelse från kortleverantör.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp