Du som verkar veta hur använder jag flexkrediten ? Nu när jag har 4600kr igen betyder det att jag kan göra köp för den summan på P.F.C. kortet ??
Ja jag tror det . Bara en fråga till om jag köper ett busskort kan jag få delbetala det köpet och pengarna blir tillgängliga igen på krediten eller hur funkar det ?Jag tror du fått svar på de frågor du hade.
Ja det kan du om du har tillgång till delbetalnings funktion. Är 2 separata man måste söka båda två.Ja jag tror det . Bara en fråga till om jag köper ett busskort kan jag få delbetala det köpet och pengarna blir tillgängliga igen på krediten eller hur funkar det ?
JaKöpte busskort valde delbetala ( dock gick det bara 6 mån men ändå bra ,ca 180kr per månad och så stod det sen vi har satt in 950kr på ditt kort så alltså har jag igen 5000kr att utnyttja ?
Alltså kan jag med min flexkredit på 5000 kr utnyttja dubbelt dvs 10000kr ? Med tanke på att allt sätta tillbaka på kortet eller ? Som busskortet igår 950kr sattes ju tillbaka
Ja har du 5000 i gräns på delbetalningar så jaAlltså kan jag med min flexkredit på 5000 kr utnyttja dubbelt dvs 10000kr ? Med tanke på att allt sätta tillbaka på kortet eller ? Som busskortet igår 950kr sattes ju tillbaka