Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Någon som vet hur man kan betala hela sitt köp via pdf? Alltså när jag trycker upp en delbetalning så finns där näst kommande delbetalnings faktura så man kan trycka pdf men inte på hela beloppet då nästkommande fakturor inte syns.

Har t ex 12 olika köp som jag delbetalar men fått innan trots bra utrymme kvar att jag inte kan göra nya för jag har för många olika just nu. Tänker om man vill betala in 8-9 av de till fullo vid nästa lön. Så man ev kan utnyttja den igen om man behöver sen.

Någon som vet hur man kan betala hela sitt köp via pdf? Alltså när jag trycker upp en delbetalning så finns där näst kommande delbetalnings faktura så man kan trycka pdf men inte på hela beloppet då nästkommande fakturor inte syns.

Har t ex 12 olika köp som jag delbetalar men fått innan trots bra utrymme kvar att jag inte kan göra nya för jag har för många olika just nu. Tänker om man vill betala in 8-9 av de till fullo vid nästa lön. Så man ev kan utnyttja den igen om man behöver sen.
Jag har idag mailat P.F.C angående detta återkommer med svar.

Jag har idag mailat P.F.C angående detta återkommer med svar.
Fått svar nu se nedan.

Från P.F.C
Om du vill slutbetala dina köp som du konverterat till delbetalningar så kan du för varje enskilt köp välja att "betala rubbet". Då skapas en slutfaktura för det köpet som även inkluderar eventuella tidigare obetalda fakturor.

Men om du enbart vill delbetala dina aktiva fakturor (och inte slutbetala hela köpen) så måste du betala alla fakturor var för sig. Tyvärr...
Du kan alltid maila vår fakturatjänst och dubbelkolla detta. Du når dem via mail: partpayments@getpfc.com
Kom ihåg att ange ditt personnummer för snabbare hantering.

På elgiganten kunde man välja vilket kort man ville ha återbetalning till? Där behövde det inte vara till samma man köpte ifrån?

Jag har nu efter 2 veckors strul fått tillbaka mina 4600kr från Skrill till mitt kort igen så flexkrediten är på 5000kr igen jag bara undrar är flexkrediten samma som kortet ? Kan jag använda mitt kort alltså för de 5000kr jag har ? Dessutom fick man ju mejl i helgen om fria uttag med kortet ?

Och varför står det att jag har negativt saldo på -261kr när jag precis fått in 4600?

Du som verkar veta hur använder jag flexkrediten ? Nu när jag har 4600kr igen betyder det att jag kan göra köp för den summan på P.F.C. kortet ??

Hade du delbetalat köpet redan? Så du har 4600 plus nu? Då kan du i så fall ta ut dom i bankomat. Har du bara krediten så kan du handla med kortet, ej göra uttag i automat. Köp över 300 kan du sen välja att delbetala.

Nej det gick inte att delbetala eftersom det var en överföring till Skrill jag gjorde sen ångrade jag mig och de förde tillbaks pengarna idag . Så jag kan inte förstår hur det kan stå minus 261kr??

Borde jag väl ända vara på plus när de fört tillbaks 4646kr idag ? Har ju inte handlat för de övriga 300kr märkligt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp