Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Min man har gjort ett köp på netonet som han ska hämta sen, och lämna tillbaka direkt så får se vad dom säger. Gör inte så mycket om det måste in på det kortet då han har valt att delbetala redan så blir ju plus där som man kan plocka ut i bankomat. Funkade att ta ut om man hade satt in men inte ta ut på krediten.

Senast ändrad:
Frågar igen om det funkar att fylla på paygoo kort online eller om man måste köpa flera?
Åkte på en smäll så måste ha ut pengar lite snabbt.
(Läst säkert 50 sidor bakåt men hittar ej svaret)

Frågar igen om det funkar att fylla på paygoo kort online eller om man måste köpa flera?
Åkte på en smäll så måste ha ut pengar lite snabbt.
(Läst säkert 50 sidor bakåt men hittar ej svaret)
Om du loggar in på paygoo så ser du att det inte går att fylla på online denna tjänst är borta sen typ förra året..

Senast ändrad:
Om du loggar in på paygoo så ser du att det inte går att fylla på online denna tjänsten är borta sen typ förra året..
Okej har inte köpt kortet än så står inte så mkt på deras sida när jag loggar in ;)

Okej! Men jag kan köpa flera kort samtidigt och aktivera dem på appen sen väl?

Förklara snälla så är jag evigt tacksam. Behöver få ut 8000 så blir ju ett antal köpta kort då

Du köper ett paygoo kort på pressbyrån som sen aktiveras via paygoos hemsida..men först måste du skapa en profil med fullständigt namn, adress på paygoo hemsida och sen godkänner du med mobilt bank id, resten får du läsa på paygoo
Trevlig helg!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp