Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Gjort det och allt sen låstes mitt konto . På
Skrill . Och nu står det ladda upp bild på pfc kortet du förde över pengarna ifrån och det kortet har jag inte fått än

Okej då kan jag inte hjälpa dig mer. Detta hände inte mig. Hoppas det löser sig för dig.

Andrea . Ta ett djupt andetag och gör inget mera med skrill i dag .skrill är svinhårda med hur många försök du kan göra när det gäller uttag / insättning osv . Stor risk att du blir spärrad på livstid ifrån att använda skrill. Du kommer ändå inte se några pengar från skrill förens tidigast nästa vecka .

En sak till mastercard har enormt mycket spärrar när det gäller hur å vart du kan använda dina pengar. Så att överföra dina pengar till en spelsida kommer inte funka. Lita på mig . Förstår i ärlighetens namn inte varför alla vill ha ut denna krediten i cash ?? Använd den till verkliga köp ist dvs mat transport kläder ?. Ni vet sådant som faktiskt är livsviktigt. Säger detta med all välmening ❤️. Trevlig kväll

En sak till mastercard har enormt mycket spärrar när det gäller hur å vart du kan använda dina pengar. Så att överföra dina pengar till en spelsida kommer inte funka. Lita på mig . Förstår i ärlighetens namn inte varför alla vill ha ut denna krediten i cash ?? Använd den till verkliga köp ist dvs mat transport kläder ?. Ni vet sådant som faktiskt är livsviktigt. Säger detta med all välmening ❤️. Trevlig kväll
Åh tack så sant. Skulle behållt de på
Pfc men nu är det försent så jag måste ju föra över från Skrill nästa vecka . Fick sån panik vara men jag ska andas och vänta nu några dagar . När jag har pfc kortet nästa ve la laddar jag bara upp det där eller hur ? Det står ju det från de att då hävs det . Och att man måste dölja de 8 siffrorna i mitten .

Näe spela gör jag inte !!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp