- Meddelanden
- 214
- Mottagna reaktioner
- 55
- Poäng
- 177
Ja hittade men då frågas de efter Iban o Swift a gav du det då ?
Går in på ditt bankkonto så står det där
Ja hittade men då frågas de efter Iban o Swift a gav du det då ?
Gjort det och allt sen låstes mitt konto . PåGår in på ditt bankkonto så står det där
Gjort det och allt sen låstes mitt konto . På
Skrill . Och nu står det ladda upp bild på pfc kortet du förde över pengarna ifrån och det kortet har jag inte fått än
Åh tack så sant. Skulle behållt de påEn sak till mastercard har enormt mycket spärrar när det gäller hur å vart du kan använda dina pengar. Så att överföra dina pengar till en spelsida kommer inte funka. Lita på mig . Förstår i ärlighetens namn inte varför alla vill ha ut denna krediten i cash ?? Använd den till verkliga köp ist dvs mat transport kläder ?. Ni vet sådant som faktiskt är livsviktigt. Säger detta med all välmening ❤️. Trevlig kväll
Näe spela gör jag inte !!!En sak till mastercard har enormt mycket spärrar när det gäller hur å vart du kan använda dina pengar. Så att överföra dina pengar till en spelsida kommer inte funka. Lita på mig . Förstår i ärlighetens namn inte varför alla vill ha ut denna krediten i cash ?? Använd den till verkliga köp ist dvs mat transport kläder ?. Ni vet sådant som faktiskt är livsviktigt. Säger detta med all välmening ❤️. Trevlig kväll
Bra. Och är övertygad att du kommer aldrig förlora pengarna . Kan dröja ett tag tills dom är tillbaka men borta är dom inteNäe spela gör jag inte !!!
Åh tack . Du tror att det går att få dom överförda frön Skrill nån dag ?Bra. Och är övertygad att du kommer aldrig förlora pengarna . Kan dröja ett tag tills dom är tillbaka men borta är dom inte