- Meddelanden
- 2 442
- Mottagna reaktioner
- 1 592
- Poäng
- 1 147
Gjorde också en överföring till mitt bankkonto idag via betalo. Det står ankomstdag 15 januari. Belopp under 3000 kr ska väl bara ta en dag.
Yes, du får cashen imorgon.
Gjorde också en överföring till mitt bankkonto idag via betalo. Det står ankomstdag 15 januari. Belopp under 3000 kr ska väl bara ta en dag.
Ja, 15 januari är ju imorgon?Gjorde också en överföring till mitt bankkonto idag via betalo. Det står ankomstdag 15 januari. Belopp under 3000 kr ska väl bara ta en dag.

Menar är det bara beställa och så finns en kredit ? Trodde det var ett kort vara att sätta in pengar på ? Men laddat ner nu . Kan jag föra över via Betalo då ? Det gjorde jag med Holm bank häromdagenYes, du får cashen imorgon.
Dem tar creditsafe både på delbetalningar och flexen så bara att köraOj är det Svea som beviljar flex krediten ? Inte bra har skuld finansiering där
Ok men det står ju Svea bank ???Dem tar creditsafe både på delbetalningar och flexen så bara att köra
Är creditsafe lovar dig. Står även när du ska söka att det är en upplysning som inte syns för några andra.Ok men det står ju Svea bank ???
Ok fick beviljat 5000kr yeeees men hur får jag ut pengarna nu dåDem tar creditsafe både på delbetalningar och flexen så bara att köra
Står bara 5000kr men går inte o göra nåt med det så att säga eller ??Är creditsafe lovar dig. Står även när du ska söka att det är en upplysning som inte syns för några andra.