Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Nu har mina pengar kommit in som jag tog ut igår eftermiddag

Måste man beställa kortet för att förbruka krediten? Eller finns det digitalt kort?

Jag fattar inte den här flexkrediten. Fått beviljat 10K och som jag förstår det har vissa kunna göra överföringar via Betalo. Går det att delbetala krediten och vad betalar man isf? Chatten är riktig seg på att svara...

Jag fattar inte den här flexkrediten. Fått beviljat 10K och som jag förstår det har vissa kunna göra överföringar via Betalo. Går det att delbetala krediten och vad betalar man isf? Chatten är riktig seg på att svara...
Läste nått om att de var minst 6 % man behövde betala.

11. Avisering och återbetalning

11.1 På Aviseringsdagen gör P.F.C. en sammanräkning över antalet dagar som Kredittagaren nyttjat krediten under föregående kalendermånad, det vill säga det antalet dagar som Kredittagaren har haft ett negativt P.F.C-saldo. Räntan för föregående månad belastar Kredittagarens saldo negativt vid Aviseringsdagen vilket sker automatiskt från P.F.C.s sida, se punkten 3. Genom detta kapitaliseras räntan. På Aviseringsdagen informerar P.F.C. Kredittagaren hur mycket som minst ska betalas för att Kreditgivaren inte ska säga upp kreditavtalet samt storleken på utnyttjad krediten per Aviseringsdagen.

11.2 Om den nyttjade krediten (negativt saldo) per Aviseringsdagen är under 50 kr, ska hela den nyttjade krediten återbetalas. Om den nyttjade krediten är 50 kr eller högre per Aviseringsdagen ska Kredittagaren amortera 6 % av den nyttjade krediten per Aviseringsdagen, dock alltid minst 50 kr.

Beloppet som Kreditgivaren aviserar Kredittagaren på Aviseringsdagen ska vara P.F.C. tillhanda senast den 14 kalenderdagar efter Aviseringsdagen.

Jo men då måste man ha pfc kortet i handen väl? Eller går det att få kortuppgifterna utan att beställa hem kortet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp