Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Jo men då måste man ha pfc kortet i handen väl? Eller går det att få kortuppgifterna utan att beställa hem kortet?
Jag gick in på appen och kollade nu går du till menyn så står det ditt kort där.
Där såg jag alla mina uppgifter men har det fysiska kortet med så visas kanske inte annars

Någon som vet om man kan använda flexkrediten om man är sen med en delinbetalning, klassiska frågar åt en vän men sant : )

Någon som vet om man kan använda flexkrediten om man är sen med en delinbetalning, klassiska frågar åt en vän men sant : )
Ja . Jag har ett inkasso ärende som fanns när jag sökte 10000 på flexkrediten i går

Ja . Jag har ett inkasso ärende som fanns när jag sökte 10000 på flexkrediten i går
Jo hon var också beviljad ej hos inkasso men några dagar sen och hon ville inte skämmas i butiken om det inte fungerar med en sen delbetalning.

Fungerade med Betalo via kortet i appen. Kommer betala av snarast ändå men behövde 2000 ganska akut.

Har dragits innefrån appen och står ”Complete” på Betalo så bör vara färdigt, ska komma på måndag.

Jo hon var också beviljad ej hos inkasso men några dagar sen och hon ville inte skämmas i butiken om det inte fungerar med en sen delbetalning.
Kan svara på min egen fråga och säga att det fungerade hur bra som helst även om man är sen med delbetalningarna.

Fungerade med Betalo via kortet i appen. Kommer betala av snarast ändå men behövde 2000 ganska akut.

Har dragits innefrån appen och står ”Complete” på Betalo så bör vara färdigt, ska komma på måndag.
Jag fick mina på 1 dag.

Gjorde också en överföring till mitt bankkonto idag via betalo. Det står ankomstdag 15 januari. Belopp under 3000 kr ska väl bara ta en dag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp