De svarar bara att det är försenat eftersom de har bytt kort! Och att de hoppas kunna lansera före årskiftetmen vi får seSynd att det sket sig med deras flexlimitkredit. Verkar inte blivit något med det.
Jag vet inte om du läst i tråden ? Jag svarade häromdagen att inga spesajter eller spelbutiken funkar med pfc då detta är emot deras policy,,, PayPal har funkat innan ,,,men rena spelsidor eller spelbutiker är inte nått som funkar med pfcÄr det någon som fått ut Cash med 2 paypal konton eller via spelsajt sedan dom byte kort ? Funkar inte för mig något av det. Står bara att kortet inte är godkänt för dom uttagen
Ja det funkar klockrent med 2 Paypal och spelsajt med online kortet, har inte aktiverat mitt fysiska kort än ensÄr det någon som fått ut Cash med 2 paypal konton eller via spelsajt sedan dom byte kort ? Funkar inte för mig något av det. Står bara att kortet inte är godkänt för dom uttagen
1 dag caNån som har koll på när man betalar "rubbet" på ett köp man valt delbetalning eller betalar av en månadsdel av en avbett. När uppdateras skuldsaldot då? Allt annat går ju på sekunden typ så trodde det skulle vara lika.