Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Synd att det sket sig med deras flexlimitkredit. Verkar inte blivit något med det.

Synd att det sket sig med deras flexlimitkredit. Verkar inte blivit något med det.
De svarar bara att det är försenat eftersom de har bytt kort! Och att de hoppas kunna lansera före årskiftetmen vi får se

Ska bli intressant och se om det händer. Är ju inte så länge innan det blir årskifte. Jag använde deras kort en gång. Tycker inte det var något för mig. Kommer inte beställa deras nya kort. Men känns som om flexkrediten skulle kunna vara bra. Om dom bara kom igång med den någon gång.

Nu känner jag mig dum! Fattar nada.
Har satt över pengar på PFC kortet. Hur får jag ju över dom till paypal ? Kan bara föra över med trustly eller bankgiro där?

Är det någon som fått ut Cash med 2 paypal konton eller via spelsajt sedan dom byte kort ? Funkar inte för mig något av det. Står bara att kortet inte är godkänt för dom uttagen

Är det någon som fått ut Cash med 2 paypal konton eller via spelsajt sedan dom byte kort ? Funkar inte för mig något av det. Står bara att kortet inte är godkänt för dom uttagen
Jag vet inte om du läst i tråden ? Jag svarade häromdagen att inga spesajter eller spelbutiken funkar med pfc då detta är emot deras policy,,, PayPal har funkat innan ,,,men rena spelsidor eller spelbutiker är inte nått som funkar med pfc

Ja det funkar klockrent med 2 Paypal och spelsajt med online kortet, har inte aktiverat mitt fysiska kort än ens

Nån som har koll på när man betalar "rubbet" på ett köp man valt delbetalning eller betalar av en månadsdel av en avbett. När uppdateras skuldsaldot då? Allt annat går ju på sekunden typ så trodde det skulle vara lika.

Nån som har koll på när man betalar "rubbet" på ett köp man valt delbetalning eller betalar av en månadsdel av en avbett. När uppdateras skuldsaldot då? Allt annat går ju på sekunden typ så trodde det skulle vara lika.
1 dag ca

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp