Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Sen när har de infört detta?

Så vitt jag vet har det funnits länge, så får man över pengarna till sitt Paypal-konto från kortet kan man enkelt ta ut till bankkonto. Sen vågar jag inte uttala mig kring hur man tankar på sitt paypalkonto med hjälp av kort, jag trodde bara det var möjligt i samband med köp genom paypal checkout.

Så vitt jag vet har det funnits länge, så får man över pengarna till sitt Paypal-konto från kortet kan man enkelt ta ut till bankkonto. Sen vågar jag inte uttala mig kring hur man tankar på sitt paypalkonto med hjälp av kort, jag trodde bara det var möjligt i samband med köp genom paypal checkout.
Ok visste ej! Men då e de direktutbetalning antar jag?

Så man får ut cash fr PFC kortet på några minuter som man sen kan delbetala.

Jag har personligen inte använt PFC kortet, flikade bara in i diskussionen här. Frågeställningen var hur man fick ut pengarna från sitt Paypal-konto efter man fört över det ifrån PFC-kortet, då svarade jag bara att det går att ta ut direkt genom Paypal utan extern sida. Sen kanske det finns effektivare sätt att ta ut pengarna från kortet i sig utan att blanda in Paypal, det vågar jag inte uttrycka mig om utan att själv testa tjänsten. :)

Jag har personligen inte använt PFC kortet, flikade bara in i diskussionen här. Frågeställningen var hur man fick ut pengarna från sitt Paypal-konto efter man fört över det ifrån PFC-kortet, då svarade jag bara att det går att ta ut direkt genom Paypal utan extern sida. Sen kanske det finns effektivare sätt att ta ut pengarna från kortet i sig utan att blanda in Paypal, det vågar jag inte uttrycka mig om utan att själv testa tjänsten. :)
Nu svarade jag gran då. Men för att kommentera ditt svar så visst går det att ta ut till sin bank fr Paypal utan problem men du får vänta 1-2 vardagar. Många vill ha pengarna direkt, då är en spelsajt bra som betalar tillbaka till ditt bankkonto inom några minuter då du gjort en insättning fr Paypal. El som Svenska Spel som har Swish utbetalningar. Då behöver du ev inte blanda in Paypal alls utan sätta in med PFC kortet på Svenska Spel sen ta ut via Swish.

Jag har fört över pengar till mitt pfc kort men kan varken föra över pengar till svenska spel eller paypal?? Va gör jag för fel

Funkar inte PFC kortet på Svenska Spel? Inte själv testat. Ang Paypal måste du ha 2 konton...orkar inte förklara en 20e gång här på forumet. Köp Paygoo kort på Pressbyrån å ladda med PFC kortet.

Pfc går inte o betala med när det gäller rent spel inte i nån form ,,,, du kan inte betala med pfc i spelbutik eller sajt som tillhandahåller spel då detta är emot deras policy ,,,annars funkar deras tjänster klockrent för mig iaf sen I april ,,,

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp