Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Du kan alltid köpa Paysafecard överföra via Skrill elr Neteller till din bank och på så vis delbetala räkningar.

Gör det någon större skillnad på uc-betyget om man har ett kreditkort med gräns på t.ex. 20% av inkomsten istället för på det "rekommenderade" 10% av årsinkomsten?

Hur var det nu med Betalo, funkade i början men nu har dom spärrat det åt er eller?

Jag har kortet till mig, där jag har ”fickpengarna” varje månad och så har min dotter ett kort där hon har månadspengen. Men!..... alltså kortet verkar inte fungera överallt, så det är så himla pinsamt när man ska betala och det inte funkar.
Tror inte att det är kortet som inte funkar, utan att en del butiker inte tar kortet? Varför? Det är väl ett Mastercard?

Jag har kortet till mig, där jag har ”fickpengarna” varje månad och så har min dotter ett kort där hon har månadspengen. Men!..... alltså kortet verkar inte fungera överallt, så det är så himla pinsamt när man ska betala och det inte funkar.
Tror inte att det är kortet som inte funkar, utan att en del butiker inte tar kortet? Varför? Det är väl ett Mastercard?
Ska fungera i alla butiker förutom tips o spel butiker då man inte kan betala för spel på detta kort ,,,mitt har aldrig krånglat

Behöver man ha ett fysiskt PFC kort eller finns det en digital variant i appen som fungerar online eller med tex Apple Pay?

Någon som vet när pfc släpper sin flexkredit ? Ligger i appen men står släpps snart,,,

Spännande.

Är det någon som provat köpt paysafe i butik och sedan delbetalat nyligen? Tänkte prova i EM och köpa på Willys men ville kolla här innan

Är det någon som provat köpt paysafe i butik och sedan delbetalat nyligen? Tänkte prova i EM och köpa på Willys men ville kolla här innan

Jag köpte nyligen ett par Paygoo hos Pressbyrån. Det var inga problem, mer än att gift-kortet har en avgift på 39 kr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp