Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kredit som "Betalkoll" via PFC - Tar UC!

Någon mer än jag som får "ogiltligt chip" när man försöker betala i fysiska butiker tex ICA, Coop, Pressbyrån. Riktigt störigt.

Någon mer än jag som får "ogiltligt chip" när man försöker betala i fysiska butiker tex ICA, Coop, Pressbyrån. Riktigt störigt.

låter som det är något fel på ditt kort...?

Beställ ett nytt, så kommer det nog funka.

Ingen stor idé att ha ett kort som man inte kan lita på att det fungerar när man ska handla. Pinsamt att stå där och stamma när man ska betala.

Mitt har funkat sen jag fick det för ett par månader sen

Jag skaffade det för att ha på utomlandsresor, men det törs man ju inte då! Jobbigt att stå utomlands och inte kunna betala.

Fick mejl nu om att dom skickar ut nya kort till folk. "Vi har förstått att vissa användare med nyproducerade P.F.C.-kort har haft problem att genomföra automatuttag och att betala i butik." Så det är ju bra.

Kan man använda det på billhop och sen göra om betalningen där till delbetalning?

Ok, finns det något sätt att använda det på för att betala räkningar och sen göra om det till delbetalning?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp