Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kortlån - Nytt smslån?

Jovisst är det dyrt, men jag är ändå tacksam att chansen finns att förlänga sitt lån..

Vad har de för inkomstgränser?

Hej! Är det någon här som vet något om Kortlåns inkomstgränser? Jag tjänade 2010 ca 185000 och fick låna 2000 kronor som bronslån, det dyraste lånet de erbjuder. Idag, när taxeringen uppdaterats och jag tjänar ca 175000 fick jag inte låna alls. Mina lånegränser sattes till noll kronor. Jag har haft ett lån hos dem och det skötte jag exemplariskt.

Bank id

Vill bara tala om att jag har haft samma problem, har fösökt på alla möjliga sätt men det går bara inte att e-legga sig.
Har skrivit ett fletal ggr till kortlån, men de säger bara att de har inget fel hos dem.
Jag har försökt från flera datorer, med olika system 64, 32 etc etc, men inget fungerar.
Så jag har gett upp på kortlån. Min e-leg fungerar hur bra som helst från min dator på alla andra ställena.
Något problems är det.

Jag har inga problem med kortlek
När du väl är där så är det bara din mejl adress och lösen som krävs
Kortlån är superbra
Vs

Har inte försökt kontakta dem men väntar på att få ett lån utbetalt från igår och det verkar inte hänt nåt där än... Hoppas inte de har semester eller nåt och inte meddelat det

Jag som skrev senast, nu har jag fått svar om mitt lån så de har iaf inte stängt eller nåt sånt

Hej nån som vet hur man gör då man glömt lösenordet till inloggingen till kortlån? Minns inte att jag valde nåt eget. Har mailat dom både idag o igår men får inget svar. Fakturan ligger där oxå, vad gör man?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp