Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Kortlån - Nytt smslån?

Inga pengar

Det kan man undra för jag ansökte i går och på mitt står det "löper" och faktura fick jag igår på mail men inga pengar har kommit

Hej. När jag sökte så kom pengarna in på eftermiddagen dagen efter. Fakturan kom som mejl.

kan inte regga mig

Jag kan inte registrera mig på deras hemsida. Jag har bankid från nordea men får bara upp meddelandet. Kan inte utföra den begärda uppgiften. Vet någon hur jag ska gå tillväga?

Eller hur man får tag på kontakt úppgifter till dom?

Jag ansökte hos kortlån på onsdag vid 13-tiden Legitimerade mig med telia e-leg,men var tvungen byta till google chrome för att legitimeringen skulle funka. På kvällen loggade jag in på min sida och då stod det att lånet löpte. Fick fakturor på mail senare på kvällen. Vid 9-tiden på torsdag fanns pengarna på mitt konto hos Handelsbanken. Toppen!!

Johan

Hej

Ni måste uppdatera er bank id till den senaste. Jag gjorde det och då funkade det skitbra.

Denna sida är nog bland dom bättre och snabbaste som jag varit med om, de vet och kan sina saker. Ansökte i fredags, och fick dem nu idag. Så över helgen förstår jag att det inte kom not. Men rekommenderar dessa starkt.

Mvh
Robin

Jag ansökte hos kortlån på onsdag vid 13-tiden Legitimerade mig med telia e-leg,men var tvungen byta till google chrome för att legitimeringen skulle funka. På kvällen loggade jag in på min sida och då stod det att lånet löpte. Fick fakturor på mail senare på kvällen. Vid 9-tiden på torsdag fanns pengarna på mitt konto hos Handelsbanken. Toppen!!

Menar du 9-tiden på morgonen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp