Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Konsumentkredit, någon som har erfarenhet av dem?

Inget mail ännu, hoppas verkligen att det innebär att jag är beviljad lånet, och att skuldbrevet ligget i lådan i dag el morgon

Skuldbrevet påskrivet och inskickat i dag, hoppas det går snabbt med utbetalningen! Är lite nojjig då jag verkligen är o stortbehov av dessa pengar,skulle verkligen rädda mitt liv, rädd för att det blir avslag. Tycker att min sign på skuldbrevet inte ser exat lika ut på som på körkortet, en extra krumelur på sign brevet.
HA HA HA, jag är ju helt sjuk, men då desperat!

Har oxå sökt om lån och skickat in skuldbrevet i onsdags,hur snabba är de med utbetalningen? Får man någon bekräftelse på när den är gjord, sms/mail?

Tel.försäljare från Konsumentkredit ringde och föreslog "vi skulle ta och kolla om jag kunde få till det där samlingslånet" på 200,000 kr. Vi hade varit i kontakt för ca 1 månad sen då jag beskrev att jag hade ca 7,9 i UC och bad honom återkomma om 1 månad. Han kommer ringa igen nu i dagarna, troligen vill han bara sälja och skiter i om han packar på mig ännu en ff. Men frågan är ska jag slå till och se vad jag kan få, eller ska jag vända mig till någon annan. Har ändå tänkt söka det stora lånet innan månadsskiftet. Hur är Konsumentkredit enligt er?

7,9 UC, ca 25 ff.

Tel.försäljare från Konsumentkredit ringde och föreslog "vi skulle ta och kolla om jag kunde få till det där samlingslånet" på 200,000 kr. Vi hade varit i kontakt för ca 1 månad sen då jag beskrev att jag hade ca 7,9 i UC och bad honom återkomma om 1 månad. Han kommer ringa igen nu i dagarna, troligen vill han bara sälja och skiter i om han packar på mig ännu en ff. Men frågan är ska jag slå till och se vad jag kan få, eller ska jag vända mig till någon annan. Har ändå tänkt söka det stora lånet innan månadsskiftet. Hur är Konsumentkredit enligt er?

7,9 UC, ca 25 ff.
UC uppdateringen denna månad är inte gjord. Tjänar du inte på att den görs först?

Uppdatering av deklarationsuppgifter sker direkt (eller väldigt nära) när den klar, dvs kan hända redan i början på juni.

Uppdatering av deklarationsuppgifter sker direkt (eller väldigt nära) när den klar, dvs kan hända redan i början på juni.
Men kommer det också att ske en uppdatering nu mellan den 15e - 20e såsom det vanligtvis brukar? Och sen en ny igen i början av Juni?

Men kommer det också att ske en uppdatering nu mellan den 15e - 20e såsom det vanligtvis brukar? Och sen en ny igen i början av Juni?
Det sker inte som regel någon rutinmässig uppdatering av UC i början på månaderna. Vet inte vad du syftar på. Den rutinmässiga uppdateringen hos UC av krediterna sker 15-20 varje månad.

Det sker inte som regel någon rutinmässig uppdatering av UC i början på månaderna. Vet inte vad du syftar på. Den rutinmässiga uppdateringen hos UC av krediterna sker 15-20 varje månad.
Jag tror hen menar den årliga uppdateringen av inkomstuppgifter, som sker flera gånger beroende på när man fått sitt slutskattebesked.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp