G
Goliat
Gäst
Poäng: 0
Inget mail ännu, hoppas verkligen att det innebär att jag är beviljad lånet, och att skuldbrevet ligget i lådan i dag el morgon
UC uppdateringen denna månad är inte gjord. Tjänar du inte på att den görs först?Tel.försäljare från Konsumentkredit ringde och föreslog "vi skulle ta och kolla om jag kunde få till det där samlingslånet" på 200,000 kr. Vi hade varit i kontakt för ca 1 månad sen då jag beskrev att jag hade ca 7,9 i UC och bad honom återkomma om 1 månad. Han kommer ringa igen nu i dagarna, troligen vill han bara sälja och skiter i om han packar på mig ännu en ff. Men frågan är ska jag slå till och se vad jag kan få, eller ska jag vända mig till någon annan. Har ändå tänkt söka det stora lånet innan månadsskiftet. Hur är Konsumentkredit enligt er?
7,9 UC, ca 25 ff.
Beror på. Hur många uppdateringar på UC är det kvar innan det nya underskottet syns? 1 eller 2?UC uppdateringen denna månad är inte gjord. Tjänar du inte på att den görs först?
Men kommer det också att ske en uppdatering nu mellan den 15e - 20e såsom det vanligtvis brukar? Och sen en ny igen i början av Juni?Uppdatering av deklarationsuppgifter sker direkt (eller väldigt nära) när den klar, dvs kan hända redan i början på juni.
Det sker inte som regel någon rutinmässig uppdatering av UC i början på månaderna. Vet inte vad du syftar på. Den rutinmässiga uppdateringen hos UC av krediterna sker 15-20 varje månad.Men kommer det också att ske en uppdatering nu mellan den 15e - 20e såsom det vanligtvis brukar? Och sen en ny igen i början av Juni?
Jag tror hen menar den årliga uppdateringen av inkomstuppgifter, som sker flera gånger beroende på när man fått sitt slutskattebesked.Det sker inte som regel någon rutinmässig uppdatering av UC i början på månaderna. Vet inte vad du syftar på. Den rutinmässiga uppdateringen hos UC av krediterna sker 15-20 varje månad.