Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kommer släppa allt till kronofogden.. snälla hjälp mig svar på några frågor

Fast om man har 18k kvar och leva på och ändå behöver låna pengar? Då är det nåt galet i min värld för då har man inte förstått sin ekonomiska situation tyvärr
Fast var det inte du som hade skuldsanering eller löneutmätning ? :)

Fast var det inte du som hade skuldsanering eller löneutmätning ? :)
Joda jag hade löneutmätning och har lärt mig min läxa. Min man hade sanering samtidigt så vi levde snålt men anpassade vår situation därefter.

Nu har vi samma situation som ni har @johanc84 och har aldrig behövt låna en krona nånstans.

Nu har vi samma situation som ni har @johanc84 och har aldrig behövt låna en krona nånstans.
Visst är det skönt :) vissa månader har varit tuffa , men däremot mycket lättare nu jämfört med innan ! Och sambon är klar i juni /juli då h vi hela hennes lön :) aldrig ta lån för att få täcka gamla lån

Joda jag hade löneutmätning och har lärt mig min läxa. Min man hade sanering samtidigt så vi levde snålt men anpassade vår situation därefter.
Man anpassar sig väldigt mycket faktiskt , väldigt skönt att det börja lägga sig nu går åt rätt håll :) stort grattis till er med :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp