Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Kommer släppa allt till kronofogden.. snälla hjälp mig svar på några frågor

Fast ärligt Johan så var väl det du som sökte hjälp i tråden om att låna ?
Jag tycker att din positivitet är fantastisk men ibland känns den inte alltid realistisk.
Allt är inte alltid Toppen så är det aboslut , men det är det ju inte alltid helt för dom som inte ha lån heller ? Många så köper upp hela lönen och runt den 20 så finns inga pengar kvar fast man inte har lån och krediter :)

Det var inte det jag menade men ibland känns du lite som ute i det blå och som sagt jag uppskattar och beundrar din positivitet.
Det får du gärna tycka :) tycker dock jag gjort helt rätt i att släppt mina lån , man kan aldrig bli skuldfri med att täcka nya lån med att betala dom gamla tyvärr :)

Allt är inte alltid Toppen så är det aboslut , men det är det ju inte alltid helt för dom som inte ha lån heller ? Många så köper upp hela lönen och runt den 20 så finns inga pengar kvar fast man inte har lån och krediter :)
Absolut sant men det var mer att du sa till den andra att hen var ute och cyklade.

Det får du gärna tycka :) tycker dock jag gjort helt rätt i att släppt mina lån , man kan aldrig bli skuldfri med att täcka nya lån med att betala dom gamla tyvärr :)
Jag håller med och framförallt inte när räntorna tickar på. Jag har gjort detsamma och är övertygad om att jag gjorde rätt.

Absolut sant men det var mer att du sa till den andra att hen var ute och cyklade.
Ja jag tycker ju han var det :) inga konstigheter med det :) tycker helt ärligt vi lever mycket bättre nu än vi gjorde innan min utnämning startade , bara tanken att vi gick 15-22k minus varje månad innan och nu ca 18k plus att minska skulderna är lite skillnad :) tycker det tala sitt tydliga språk :)

Det var inte det jag menade men ibland känns du lite som ute i det blå och som sagt jag uppskattar och beundrar din positivitet.
Men som du märker det går till och med låna ut pengar fast man har löneutmätning :) så man lever inte så dåligt ;)

Fast om man har 18k kvar och leva på och ändå behöver låna pengar? Då är det nåt galet i min värld för då har man inte förstått sin ekonomiska situation tyvärr

Fast om man har 18k kvar och leva på och ändå behöver låna pengar? Då är det nåt galet i min värld för då har man inte förstått sin ekonomiska situation tyvärr
Jag skrev att vi får plus att betala av 18k per månad ! Inte att vi har 18k kvar !

Vi gick minus 18k innan att allt ökade med dom summorna. Nu betalar vi av 18k per månad !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp