Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kommer jag att få behålla skatteåterbäringen?

Är det någon kvar i denna tråd, känner att jag inte fått svar på mina frågor

Liten uppdatering för min del då.

Jag har fortfarande inte fått utslag eller ändrad status på något hos KF, trots att sista datum att betala för en del av dem var runt den 27e mars.
Återstår att se om jag får ta del om min skatteåterbäring eller icke.

Liten uppdatering för min del då.

Jag har fortfarande inte fått utslag eller ändrad status på något hos KF, trots att sista datum att betala för en del av dem var runt den 27e mars.
Återstår att se om jag får ta del om min skatteåterbäring eller icke.
Jag har likadant, senast att agera var 27e mars, verkar som man kommer få behålla återbäringen då skatteverket skickar in pengar till kfm innan 5e april om man har faställd skuld och dom har inte ens påbörjat ett mål för verkställighet för mig ännu.

Jag har likadant, senast att agera var 27e mars, verkar som man kommer få behålla återbäringen då skatteverket skickar in pengar till kfm innan 5e april om man har faställd skuld och dom har inte ens påbörjat ett mål för verkställighet för mig ännu.
Har ni kollat om ni fått skuldsaldo hos KFM?

Ja, det har inte dykt upp något där än.
Okej då klarar du dig, står att man ska få ett av följande brev från KFM besked om avräkning eller besked om utmätning men jag har inte fått något, då har jag ändå 8000 i skuld saldo så skatten ska ju gå till att betala det

Fortfarande inget utslag för min del.
Kan det komma över helgen? Måndag? Är jag säker?

Ser ut på detta viset för stunden. ddddd.PNG

Fortfarande inget utslag för min del.
Kan det komma över helgen? Måndag? Är jag säker?

Ser ut på detta viset för stunden. Visa bilaga 4888
Spelar ju ingen roll om dom gör utslag i kväll, även om dom mot förmodan begärt verkställighet direkt så ska ju avitiden passera.

Då är min återbäring så säker den kan bli, om jag tolkat dig och alla andra svar rätt.

Trevlig kväll!
Jag hade att jag skulle agera på ett mål många dagar innan du hade, och jag är garanterat återbäring och även du:) ha en fin helg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp