Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kommer jag att få behålla skatteåterbäringen?

Hej,

har nyligen fått en ny skuld hos KFM. Förfallodatumet på skulden är 15 april. Innebär de att jag kommer få behålla de 38.000 som jag ska få tillbaka på skatten då eftersom förfallodatumet ej passerat. Eller tar dem rakt av bara. Inget är registrerat ännu iaf.

Om jag förstår det du skriver rätt så kommer inget dras.

Du får behålla dom om du inte har skuldsaldo .

Nu har jag fått utbetalt hela beloppet, för den som undrade!

utbetalt.PNG

För alla er som är rädda för hembesök/besök på jobb, idag fick jag detta SMS ca 6 veckor utan att skriva på delgivningen, kanske bara är jag som hade tur att det räckte med ett SMS
Själv börjar jag få in påminnelser till kivra från KF om att skriva på delgivning jag fick 25-26 mars....
(min skatteåterbäring är utbetalt och går rak in i lån jag vill släcka)

Senast ändrad:
Kollerna har redan gjorts, om du inte fått något brev om att dom ska ta din skatt så kommer du att få den, och förfallodatumet var ju 15e april, skatten betalas ut mellan den 8-11e

En fråga, en del av min skatteåterbäring kommer gå till KFM. Jag funderar om allt går dit först, och sen betalar de i sin tur ut det överskjutande till mig? Eller går bara det som ska dit och sen resten direkt till mig? Står på Skatteverket att de betalat ut. Dock står hela summan och det vet jag ju att det inte ska vara.

En fråga, en del av min skatteåterbäring kommer gå till KFM. Jag funderar om allt går dit först, och sen betalar de i sin tur ut det överskjutande till mig? Eller går bara det som ska dit och sen resten direkt till mig? Står på Skatteverket att de betalat ut. Dock står hela summan och det vet jag ju att det inte ska vara.
Har du inte fått brev i Kivra? Från Kronofogden

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp