Hört något ännu? Fick du skriva på fullmakter att de kontaktar bolagen samt att de kan kontrollera dina kontoutdrag?Vet ej. Skickade in allt för några dagar sen men inte hört ett ljud efter det.
Hört något ännu? Fick du skriva på fullmakter att de kontaktar bolagen samt att de kan kontrollera dina kontoutdrag?Vet ej. Skickade in allt för några dagar sen men inte hört ett ljud efter det.
De var stenhårda mot mig gällande blanco och fick inget lån utan att de ville kolla min sambos uc så inte han hade lån och en massa anmärkningarVad ska jag göra? Ska jag ta med allt även sånt utanför uc? Tror ni ja har en chans ?
De har redan tagit en uc på mig skickat papper jag ska fylla i å bifoga lönespec å dyl. Tror du de tar ny uc på mig då ?De var stenhårda mot mig gällande blanco och fick inget lån utan att de ville kolla min sambos uc så inte han hade lån och en massa anmärkningar
Okej! Så då bör de va grönt ljus å bli godkänt liksomNej de gör dom inte .Finns väl ingen anledning
Då har du kommit mycket längre än jag
tror du dem ringer KF?Medan ja pratade med en kille i telefon så ställde han massa frågor. Tog en uc utan å fråga mig. Kollade på den ställde fler frågor, la på å ringde upp 60 min senare så sa att de kanske kan hjälpa mig skickar papper på erbjudandet. På pappren står vad jag behöver bifoga bland annat kontoutdrag för 2 månader å lönespec två senaste osv. Då bör de va godkänt om allt ser ok ut ???Ingen aning
Jag fick prata med en kille i telefon och efter det samtalet kände jag mig sågad vid fotknölarna .jag ville inte att de skulle blanda in min sambo och de ville ta uc på han så det tog stopp