Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kolla hit hjälp nystartfinanans

Okej men säger dom att du måste ha medlånstagare är det väl ingen idé att söka då? Vart har du dom stora blancolånen?

Han sa de från start men nu så sa ja stt ja ingen medlåntagare har och jag förklarade att ja har högre inkomst skickade två senaste lönespec å han bad mig göra en ansökan

Hej.

Har mejlat lite med en kille på nystartfinans, han sa att enligt de uppgifter som nu finns i uc (mejlade allt till honom) krävs en medlåntagare. Nu däremot har vi pratat å ja kommer hu ha mkt mer inkomst nästa år, han har kollat på mina två senaste lönespec å bad mig nu komma in med en ansökan.... vad tror ni de lutar åt för håll?

Själva grejen ja vill ha hjälp med då är min fråga om ja bara ska ta sånt som syns i uc med i min ansökan eller andra lån/krediter också?? Ja behöver minst 25 000 men tänkte om ja söker 50 med argument att skapa buffert (men i själva verket betala av sånt som inte syns i uc mest) ?? Ja kommer inte ha problem å betala mina två Blanco samt till dem å krediterna som de ska lösa dem avslutar ja alla utom ett kort tänkte ja...

Någon som har bra tips på hur ja ska göra ???
Du får ha max ett snabbt lån...så nämn inte om dem frågar dig att du har flera lån som inte ses!!!!Då kommer du att bli nekad!!!
Dem frågade mig och jag svarade ärligt att jag hade ett lån som jag ville lösa och resten utbetalt.Dem betalade lånet åt mig och resten utbetalt!!!

Du får ha max ett snabbt lån...så nämn inte om dem frågar dig att du har flera lån som inte ses!!!!Då kommer du att bli nekad!!!
Dem frågade mig och jag svarade ärligt att jag hade ett lån som jag ville lösa och resten utbetalt.Dem betalade lånet åt mig och resten utbetalt!!!
Okej!!! Tack! Så ja ska bara ta me lån i uc säga vilka ja vill lösa av dem och hoppas på de bästa....

Mitt everydaycard ser ut som en obrukad kredit då den ligger hos inkasso, bör ja nämna att den ligger hos inkasso å då även ta me SEQR som också ligger hos inkasso ? :)

Mitt everydaycard ser ut som en obrukad kredit då den ligger hos inkasso, bör ja nämna att den ligger hos inkasso å då även ta me SEQR som också ligger hos inkasso ? :)

Dem frågade mig aldrig om inkasso eller eventuella ärende hos dem...Desto mindre du snackar desto bättre...tycker jag:

Dem frågade mig aldrig om inkasso eller eventuella ärende hos dem...Desto mindre du snackar desto bättre...tycker jag:
Så den som gått till inkasso å därmed ser obrukad ut ska ja bara nämna att ja har men inte mer än så??

Så den som gått till inkasso å därmed ser obrukad ut ska ja bara nämna att ja har men inte mer än så??
Som sagt ...fick inte svara på sådana frågor men jag skulle inte nämna dem om dem inte frågar.

Som sagt ...fick inte svara på sådana frågor men jag skulle inte nämna dem om dem inte frågar.
Dem vill ju att man nämner alla lån man har.... den syns ju i uc men som outnyttjad kredit. Bör ja ta med den då?

Står på uc att ja har 9 krediter hos 5 kreditgivare. De betyder att den räknas med antagligen i totalbeloppet. Även tre avbetalningar hos resurs. Så tar med ally som står i uc men inget utöver det?! Å i annat fall kan ja ha "glömt" seqr om de blir snack om det ???

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp