Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Kolla hit hjälp nystartfinanans

Står på uc att ja har 9 krediter hos 5 kreditgivare. De betyder att den räknas med antagligen i totalbeloppet. Även tre avbetalningar hos resurs. Så tar med ally som står i uc men inget utöver det?! Å i annat fall kan ja ha "glömt" seqr om de blir snack om det ???
Precis...allt som finns hos uc inget annat(dvs du kan nämna ett snabbt lån om du vill eftersom dem tillåter ett lån som inte ses på uc).
Man kan glömma vissa saker som du säger...

Precis...allt som finns hos uc inget annat(dvs du kan nämna ett snabbt lån om du vill eftersom dem tillåter ett lån som inte ses på uc).
Man kan glömma vissa saker som du säger...
Skickade ansökan nyss! Önska mig lycka till !!!

Aldrig vart så nervös i hela mitt liv.... bör ja sägt att Collector gått till inkasso??? Han tyckte de va konstigt ja inte gick runt 100% varje månad med min nya inkomst... usch han kommer inte bevilja mig nu :(

Okej hur funkar det? Man får hem skuldebrev.... skriver man upp inbetalningsuppgifter där på de olika lånen å de betalar eller ringer de bolagen??? De ville ha kontoutdrag för 2 månader och 2 senaste lönespec. Vill de ha för alla konton eller enbart privatkonto/lönekontot? Jag betalar räkningarna från mina sparkonton då jag inte tkr om å ha pengar på privatkonto som bankomatkort är kopplad till

Lycka till! :) Jobbigt att skicka dom senaste två månaders kontoutdragen det blir ju som Instantor typ. Spelar du nått för dina pengar?

Säg gärna hur det gick för dig!

Lycka till! :) Jobbigt att skicka dom senaste två månaders kontoutdragen det blir ju som Instantor typ. Spelar du nått för dina pengar?

Säg gärna hur det gick för dig!
Spelar inget... men asså om de skickar skuldebrev så kan de alltså neka mig när ja skickat in ? :/

Ja det tror jag dom kan. Fyllde du inte i vilka krediter du ville dom skulle betala av i ansökan online?

Ja det tror jag dom kan. Fyllde du inte i vilka krediter du ville dom skulle betala av i ansökan online?
Jag fyllde i dem där ja. Å när vi prata nämnde ja även credway och klarna och en privat skuld. Bara hoppas de inte dyker upp ngn överraskning i mina kontoutdrag.

Fick du skicka in dina 2 senaste kontoutdrag själv? Eller hur fick dom tag på det? Legitimerade du dig hos dom med bank-id och instantor?

Fick du skicka in dina 2 senaste kontoutdrag själv? Eller hur fick dom tag på det? Legitimerade du dig hos dom med bank-id och instantor?
Kommer få skicka in dem själv tillsammans med skuldebrevet. Så ska skriva ut dem snart. Tror ni dem ringer och bekräftar med banken att utdragen stämmer ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp