- Meddelanden
- 22 634
- Mottagna reaktioner
- 16 060
- Poäng
- 10 747
Ja alltså dom har ju "utåt sett" inte över 800.000 som ett alternativ ens. Men detta var en del utav ett större upplägg.
Nordea är otroligt bra att göra med. Boka ett möte med dom och ta det därifrån.
Nordea är otroligt bra att göra med. Boka ett möte med dom och ta det därifrån.
berättade då efter 2år för första gången. Vi pratade länge då och löste allt! Hade 2 jättebra samlingslån på 250k och 220k ena på under 5% och andra på ca 5%. Ett år senare med lite motgångar så trilla jag dit i låneträsket igen och här är jag nu! hade byggt upp en ångest värre än någonting annat. Skulle jag våga säga att jag har gjort bort mig ännu en gång när vi äntligen hade kunnat se ljuset i tunneln :/ Har byggt upp så många olika scenarion hur detta skulle sluta! Jag ska inte säga att alla man berättar för är förstående men är så otroligt tacksam att min sambo endå stöttar mig nu trots att jag gjort samma misstag 2ggr. Lite luddigt svar, finns så mycket mer att utveckla och säga. 
Det var verkligen när min dotter föddes som jag fick en spark i röven och frågade mig själv vad fan jag sysslar med! Jaa nu ska 2021 vara startskotten på en förändrig mot en ljusare framtid ❤