P
Patetisk
Gäst
Poäng: 0
Hej kommer bara att dra en kort sammanfattning! Tror själv att någon form av samlingslån är kört tyvärr. Har lagt alla korten på bordet och berättat för sambon om min sits, bröt ihop totalt. Vill inte gå in i detalj mer än att hon är världens finaste och stöttar mig helt för att lösa detta på långsiktig väg.
Inkomst 376k/år
Lån synliga 783k
2st utanför uc. Piss ferratum 30k och klarna 14k
0ff
Betyg 1,9
Har inte speciellt mycket att förlora på att testa och dra iväg ett försök.
Medsökande känns varken från eller till, hon studerar men går på föräldrapening nu och är mamma ledig. Antar att det ses som negativt?
Ett barn, snart en månad. Ska det nämnas?
Vill ha era tips och om jag behöver tänka på nått? Någon som är eller varit i liknande sits? Hur tror ni det kan gå och om jag nu ska söka. Ska jag söka på max eller en mindre summa? Vet att man 9 av 10ggr inte får på 350k+.
Nu blir det att försöka sälja av saker och berätta för familjen om läget också
MVH Robin
Inkomst 376k/år
Lån synliga 783k
2st utanför uc. Piss ferratum 30k och klarna 14k
0ff
Betyg 1,9
Har inte speciellt mycket att förlora på att testa och dra iväg ett försök.
Medsökande känns varken från eller till, hon studerar men går på föräldrapening nu och är mamma ledig. Antar att det ses som negativt?
Ett barn, snart en månad. Ska det nämnas?
Vill ha era tips och om jag behöver tänka på nått? Någon som är eller varit i liknande sits? Hur tror ni det kan gå och om jag nu ska söka. Ska jag söka på max eller en mindre summa? Vet att man 9 av 10ggr inte får på 350k+.
Nu blir det att försöka sälja av saker och berätta för familjen om läget också

MVH Robin
.
Hade kunnat skriva hur mycket som helst om det jag gått igenom.