Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Går det att lasta mer än 2000kr på Paygookortet vid samma tillfälle?

Ja, det gör det. Men bara 2.000 åt gången. Så tanten eller herren i kassan får ladda på 2K 2K 2K tills du börjar skämmas :D

Men för er blyga så dra den "Tja, jag vill ladda på min Paygoo reload, ska ut och resa med familjen och fick mitt kort skimmat förra året, detta känns mycket säkrare. Ladda på med 8.000. Jag vet att det är 2.000 åt gången men det är lugnt."

Men för er blyga så dra den "Tja, jag vill ladda på min Paygoo reload, ska ut och resa med familjen och fick mitt kort skimmat förra året, detta känns mycket säkrare. Ladda på med 8.000. Jag vet att det är 2.000 åt gången men det är lugnt."

Tack. Bra tips till en blyg jäkel. Den kommer jag garanterat använda mig av! :D:D

Vad hade ni gjort utan mig...
Ska 2025 när vi alla är skuldfria och lyckliga hyra en sal, bjuda er alla och se framemot ett sjöslag som Sverige inte skådat sedan fornstora tider.

På Pressbyrån kan du be personalen göra flera insättningar á 2000 kr åt gången. Du behöver alltså inte ta ut och sätta in kortet hela tiden. Detta under förutsättning att kortet är registrerat.

En fråga?
Hur fick bowery upp att han kunde ansöka om kortet.
Jag hade exakt samma sak, Kunde ansöka, stängde ner appen för o läsa om de, Öppna upp o funktionen var borta
Hur gjorde ni?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp