Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Ger typ snart upp om att få detta klarna kort... Fortfarande inget om man kan ansöka on klarna kortet för min del...
Inte jag heller. Har aldrig kunnat ansöka om kortet. Jag kommer dock aldrig ansöka om kortet heller för att jag ser inga fördelar med kortet. Om man har massor av dyra smålån och vill lösa de med koret, kan jag förstå men det är rätt ut sagt ett värdelös kort som bara innebär problem verkar det som.

Jag har nu pumpat så mkt jag kan från Klarnakortet och det här har rent ut sagt, räddat min ekonomi. Betalat av och spärrat mig från alla små skitlån och kan nu börja resan mot ett samlingslån och en nystart på livet. Det vore inte möjligt utan Terrys goda ideér här och du är ta mig fan värd en STOR kram!! :) Om jag kunde, skulle jag skicka ett stort flak bärs till dig :) Tack!

Kul att höra.
Riktigt glädjande mina vänner!!!!!!!!!!!!!

Kul att det ljusnar för er, glad för er skull grattis =)
Kanske Terry o company kan trolla lite åt en ensamstående 2 barnsfarsa i skiten, om nån har nån idé, tips eller rent av lösning.
har kfm och ett gäng bet anm. Så det ser inte ljust ut
Är det tvärkört med lagliga alternativ eller finns det nån sten att vända på ?

Detta är nog lite fel tråd för det.

Men berätta gärna lite mer om dina förutsättningar, kreditbetyg, anmärkningar och dylikt så kan folk nog bidra med tips om det finns :)

ber om ursäkt är ny på sidan och har taskig koll på vart jag ska kolla....vilken tråd rekommenderar du?

Du kan nog skriva här tills du lär dig lite bättre så kommer någon av cheferna fixa det :9

Men vad har du för förutsättningar?

Inkomst,Antal anmärkningar, antal förfrågningar, skuldsaldo?

Det är mörkare än skogen i sagan om ringen...
Har pga ett kursat ab 1.7 i skatte skuld personligt betalningsansvar efter jag gick in i väggen...lån är dead end
letar panikartat efter nån lucka då jag inte kan tänka klart pga den miserabla situationen

Igår hade jag köputrymme på 20000,
Handlade för 4000, idag kan jag inte ens köpa för 200 spänn på faktura, vad är felet på klarna igentligen, finns ingen logik i detta?!

Kortet kunde jag handla på 2 gånger, efter det kan jag inte få igeno minsta köp, Känns stabilt det här

Igår hade jag köputrymme på 20000,
Handlade för 4000, idag kan jag inte ens köpa för 200 spänn på faktura, vad är felet på klarna igentligen, finns ingen logik i detta?!

Kortet kunde jag handla på 2 gånger, efter det kan jag inte få igeno minsta köp, Känns stabilt det här
Exakt samma som hände mig. Jag blir galen på det!! Har kontaktat Klarna flera gånger men jag får inga konkreta eller vettiga svar.. Kan varken använda kortet eller ens se mitt köputrymme sen snart 2 veckor tillbaka.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp