Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Egentligen borde alla ni här bjuda mig på bärs som lärde er Paygoo-Tricket.
Tas förslagsvis i Köpenhamn eller i Malmö men öppen för allt :D
Har inte vågat köpa nåt paygo för jag törs inte använda klarnakortet fysiskt men du borde få några bir ändå för alla kloka ord du delar med dig. För att inte snacka om vilken inspiration du och fler med dig är. Har man en dålig dag går man in här och mår genast bättre. Jag är långt ifrån i den sitsen många här e i men det håller mig från att hamna där. Så ja, du får bir av mig. Helsingör blir enklast :D

Härligt att höra!!
En smörrebröd med Tuborg på Strandborg i Helsingör är man naturligtvis alltid öppen för ;)
ettib : Är man lite blyg av sig så finns det en strategi för det också, först använder man Klarnakortet, skulle man bli nekad köp så säger man bara" Hoppsan, fler kort. Vi provar igen ska byta kort".

Härligt att höra!!
En smörrebröd med Tuborg på Strandborg i Helsingör är man naturligtvis alltid öppen för ;)
ettib : Är man lite blyg av sig så finns det en strategi för det också, först använder man Klarnakortet, skulle man bli nekad köp så säger man bara" Hoppsan, fler kort. Vi provar igen ska byta kort".

Haha för man kan tydligen bara aktivera 5 kort totalt.. och det gjorde jag igår ; så nu sitter jag här med 10 k på 5 olika kort som jag inte kan aktivera.. och nån telefon nr finns ju inte till paygoo ;/ så vet inte riktigt hur jag ska göra

Härligt att höra!!
Ser mitt illröda fejs framför mig nu när kortet blir nekat :)

Haha för man kan tydligen bara aktivera 5 kort totalt.. och det gjorde jag igår ; så nu sitter jag här med 10 k på 5 olika kort som jag inte kan aktivera.. och nån telefon nr finns ju inte till paygoo ;/ så vet inte riktigt hur jag ska göra

Har du 10 kort då?

Jag har givetvis lagt till kortet och så i Paypal men nu står det stilla hur jag ska kunna överföra kronor på Klarna till kronor på Paypal...

Det är ju inte svårt att komma runt det heller,
Bara be en polare,flickvän,morsa eller något om hjälp, det enda dom behöver göra är signera med mobiltbank id så är det ju klart.

Verkar kört personligen åtminstone tills jag betalat in rätt mycket, men vet ju inte då heller...

Förövrigt finns fler sätt att få in pengar digitalt än att ta ut i bankomat och sedan sätta in med ett annat kort, men då mest om man vill få in mer än de 15000:-/mån som brukar gälla i insättningsmaskin, men för de flesta är det ju tillräckligt annars skaffa fler banker men finns flera andra sätt också, som jag inte tänker gå in på just nu.

Måste finnas nåt mer alternativ än Paygoo också gissar jag, men inte hittat något själv ännu. Tjänster som entercash och paypal fungerar iaf inte längre väl? Oavsett kreditvärdighet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp