Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Jag har givetvis lagt till kortet och så i Paypal men nu står det stilla hur jag ska kunna överföra kronor på Klarna till kronor på Paypal...
Du får regga ett till Paypal konto, överföra till ena kontot med Klarnakortet som betalning, sen ta ut pengarna till bankkontot som tar ca 2 dar

Pumpat ut runt 30 K från Pressbyrån nu och som nämnts tidigare borde alla här bjussa Terry på en bira :) Känner mig fan dock som en kriminell när jag står där och snällt ber personalen fylla på Paygoo-kortet :) MEN, det här har iaf räddat mig kortsiktigt.

Här går man och är rädd att inte kortet fungerar då det står "Ditt utrymme är väldigt begränsat" så man har inte testat på affärer då man trycker på köputrymmet står det: "Vi kan inte garantera att du kan handla med Klarna"

Men men. Ny månad och man testa köra Glase 5000. Ingen konstigheter fast utrymmet är väldigt begränsat.

Här går man och är rädd att inte kortet fungerar då det står "Ditt utrymme är väldigt begränsat" så man har inte testat på affärer då man trycker på köputrymmet står det: "Vi kan inte garantera att du kan handla med Klarna"

Men men. Ny månad och man testa köra Glase 5000. Ingen konstigheter fast utrymmet är väldigt begränsat.
Vad menar du med Glase 5000? Lyckades du föra över 5000 till ditt Glasekonto med Klarnakortet?

Gjorde ett testköp och Klarna tog en Creditsafe. Detta trots att jag har 0:- utnyttjat.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp