Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Klarnas köputrymme i appen verkar fungera hyfsat iaf. Pumpade ut 8 K från Pressbyrån igår och idag har mitt köputrymme sjunkit med samma summa. Första gången jag upplever att något faktiskt är logiskt hos Klarna ;)

Tror knappast att Klarna stoppar sin tjänst. Tillfälliga problem är Klarnas andranamn ;)

Känns som man blivit spärrad, kunde inte ens köpa tuggummi nyss.

Skulle inte förvåna mig om de lyckas stoppa detta snart om inte redan hänt de senaste timmarna.

Men förhoppningsvis bara tillfälligt.

Pyntade in 9487 kronor till Klarna nu.
Har en skuld på 190.000 ganska exakt till dom.

Det är 1/24 med ränta.

37.688 är räntan på två år. Motsvarar alltså 1570 i månaden.
Min fråga är om jag skulle betala hela skulden säg imorogn, slipper jag då hela den här räntan?
Ska bli intressant för övrigt om jag kan använda kortet efter ett par betalningar. Tvivlar på det.

har säkert besvarats i tråden flertalet gånger. Men svårt att hänga med i svängarna. Lösningen är alltså att gå till pressbyrån/7eleven. Köpa paygoo kort 2000kr. Hur omvandlar man summan till att betala fakturor?
Kan man köpa flera kort på samma pressbyrå? Vet att Terry säkert svarat på detta men behöver en sammanfattning

Du tar ut pengarna i en vanlig bankomat och sen använder en insättningsautomat.

Du kan göra det.
Men du kan ladda på ett och samma kort istället 5 gånger.
Så 5 x 2000 så tar du ut 10.000
Korten kostar 99 kr så det blir annars 500:- du lägger i onödan.

Var en runda på pressbyrån igen , då jag lyckats med att endast uppgradera 1 kort så drog jag en ladd på 10 papp på det , sen köpte jag 5 kort a 2000.. märker sedan att man max kan registrera 5 kort på paygoo.. haha så nu sitter jag här med 5 kort som jag ibte kan aktivera.. alltid är det nåt :)

Varför kan du inte aktivera dom 5 korten?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp