Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Vad är felet?
Jag fick inte bank-id att fungera, väldigt störande, men det räckte med att lägga upp ID och en faktura + Mail för att få högsta klass 100 000/mån och 500 000/år om jag inte minns fel.
Förövrigt är det mycket faktafel på sidan, allt från gränser till att man kan ladda online t ex

Med bank id funkar det inte , duger körkort som id? Eller måste det vara id kort så att säga ?

Reserverar mig för att utropa ”äntligen” innan jag tömt Pressbyrån på Paygoo-kort och betala av mina ockerlån ;) Men visst - kontaktade Klarna första gången den 25/6 och nu har man det jävla kortet i handen. En liten seger :)

Vad är felet?
Jag fick inte bank-id att fungera, väldigt störande, men det räckte med att lägga upp ID och en faktura + Mail för att få högsta klass 100 000/mån och 500 000/år om jag inte minns fel.
Förövrigt är det mycket faktafel på sidan, allt från gränser till att man kan ladda online t ex

Kan du förklara i klartext vad du gjorde? Vilken faktura syftar du på?

Vad är felet?

Vilket ID som helst, pass, körkort, nationellt id-kort

Testade nu med körkort och en bild på min mobil räkning , ska vi se om det funkar.. hur lång tid tog det innan du fick svar att det var uppgraderat ? Störande o springa och ladda på typ 10 kort a 2000kr.. haha

Kan du förklara i klartext vad du gjorde? Vilken faktura syftar du på?

Syftar på en elräkning, telefon, hyra eller liknande som adressbevis.

Fota en räkning och ett ID och lägg upp eller skicka till dom, jag nämnde även att bank-id funktionen inte fungerade för mig.

Detta gäller Paygoo reload om det var oklart.

Syftar på en elräkning, telefon, hyra eller liknande som adressbevis.

Fota en räkning och ett ID och lägg upp eller skicka till dom, jag nämnde även att bank-id funktionen inte fungerade för mig.

Detta gäller Paygoo reload om det var oklart.

Detta fungerade för mig men det är inte hur det står att det skulle gå till så inga garantier ifall ni skulle råka stöta på nån fientligt inställd anställd

Förövrigt är det ju inte särskilt smart att skriva detaljer på öppna forum, om man önskar att detta system finns kvar ett tag... men men vi får se.

Nu har allt försvunnit för mig, ingen text med ”mycket begränsat utrymme ens”. Och ingen testa utrymme... och då har jag betalt in pengar sen senast använde.. logik logik

Snabbt straffad för att skriva här tydligen ;)

Så har det varit hos mig sedan dag 1.

Helt suveränt med tanke på att jag har 4 färska betalningsanmärkningar och skuldsaldo haha sjukt

Jag antar att det beror på hur man har skött sig hos Klarna. Jag hade en grej där som gick till inkasso (men inte fogden) för typ tre år sedan, och efter det så verkar jag vara spärrad från att handla på faktura. Något erbjudande om kort har jag inte fått heller. Detta trots att jag handlar rätt mycket som betalas via Klarna, men jag är nog för evigt ute i kylan där. Nu har jag i och för sig några gamla betalningsanmärkningar från 2015 och -16, men det lär inte Klarna känna till, för de har aldrig tagit någon upplysning på mig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp