Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag lyckades inte med bank id... dock så lyckades jag med andra verifieringsmetoden och jag fick ett mail efter ett par timmar.. dock när jag loggar in på paygoo och kollar det aktuella kortet jag uppgraderat så står det inget speciellt ? Ska det stå att det typ är uppgraderat eller liknande ?
Ska också dra en ride till imorgon på en 20-30K tänkte jag.. lösa lite färska kfm
Hej! Har försökt bläddra i tråden, men blir inget klokare. Kan någon vänligen förklara för mig hur det här med Klarna och Paygoo hör ihop?
Ska man skaffa ett kort hos Klarna och sen ladda via Pressbyrån, eller vadå?
Eller skaffar man detta Paygookort direkt hos Pressbyrån och sen laddar man upp det? Och isåfall vad tjänar man på det om man nu ändå lär betala när man laddar?
Sorry för möjligt ”efterblivet” inlägg, men hänger inte alls med hur mkt jag än läst. Jag får iaf inte upp att ens kunna söka ett klarnakort, och undrar således därför om det här med paygoo är något annat, eller ja - helt enkelt, hur hänger allt ihop?
Det här med att uppgradera kort för mig från paygoo funkar sådär.. har lyckats med ett , som jag då skickade in id m.m men idag skulle jag göra dom andra ,då funkar det varken med bank id eller den andra metoden :/