Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Klarnakortet via klarna-appen

Hoppas väl äntligen att mitt fysiska kort dimper ner idag, beställde torsdags kväll.. då ska pressbyrån och shell få sig en omgång ;)

Fick hem kortet idag ; tankade på ok nu för 200 utan problem ; nu ska vi testa shell !

Funkade fint.. men kan dock inte uppgradera kortet på deras hemsida så jag kan bara fylla på med 2000 dessvärre.. aja köpte 5 kort haha

Gjorde som du Bowery, tankade för några hundringar. Gick utmärkt. Oförändrat köputrymme. Nu blir det shopping på Pressbyrån efter jobbet :D 7/11 finns tyvärr inte där jag bor...

Ska kunna gå att uppgradera kortet med BankID.

Äntligen va :D

Gjorde som du Bowery, tankade för några hundringar. Gick utmärkt. Oförändrat köputrymme. Nu blir det shopping på Pressbyrån efter jobbet :D 7/11 finns tyvärr inte där jag bor...

Ska kunna gå att uppgradera kortet med BankID.

10 tkr drog ja av på ett bräde på pressbyrån :)
Irriterande bara att jag inte lyckas uppgradera kortet ;/

Helt suveränt med tanke på att jag har 4 färska betalningsanmärkningar och skuldsaldo haha sjukt

Men du har kanske inget till just Klarna?

Nej det har jag ibte :) enda som är irriterande nu är att jag inte kan uppgradera kortet bara haha

Vad är felet?
Jag fick inte bank-id att fungera, väldigt störande, men det räckte med att lägga upp ID och en faktura + Mail för att få högsta klass 100 000/mån och 500 000/år om jag inte minns fel.
Förövrigt är det mycket faktafel på sidan, allt från gränser till att man kan ladda online t ex

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp