Vad är fördelen med paygoo-kort? massa avgifter bara, ser inte nyttan?
Jag brukar gå till icamaxi köpa en glass och be om 10 000 extra, eller lokala spelbutiken, köpa nåt litet v75 system och en snusdosa samt be om 5000 extra, sedan om man inte vill ha massa kontanter, går man till en insättningsmaskin till sitt vanliga konto, alternativt bankkontor vid större summor.
Så du har fått fakturan nu? Fick du den i appen?
Åfan, men kanske ditt köputrymme har begränsats så du inte kan handla mer, nekas du fylla pp Paygoo kort oxå hos Shell el Pressbyrån? Är ju ett alt å typ lika dyrt att få ut cash i handen.Hmm.. ta bort gränsen ? För mig står det bara att det nekas av kortutställaren eller nåt liknande ;/
Åfan, men kanske ditt köputrymme har begränsats så du inte kan handla mer, nekas du fylla pp Paygoo kort oxå hos Shell el Pressbyrån? Är ju ett alt å typ lika dyrt att få ut cash i handen.
kunde ju dock lägga över 5 papp utan problem till glase.. men betalo , payson,paypal,entropay är körtVad är fördelen med paygoo-kort? massa avgifter bara, ser inte nyttan?
Jag brukar gå till icamaxi köpa en glass och be om 10 000 extra, eller lokala spelbutiken, köpa nåt litet v75 system och en snusdosa samt be om 5000 extra, sedan om man inte vill ha massa kontanter, går man till en insättningsmaskin till sitt vanliga konto, alternativt bankkontor vid större summor.
Samma härÄr det fler som får upp denna ruta varje gång man vill kolla sitt köputrymme? Står att mitt köputrymme är stort men om jag endast knappar in o testar 100 kr kommer detta upp varje gång?!
Kanske för en sån stor summa och den inte ska missasNej.
Bara hem i brevlådan, sjukt konstigt.
Skulle kolla nu men kommer inte ens in i appen...nog nåt STORT tekniskt fel på det ställetÄr det fler som får upp denna ruta varje gång man vill kolla sitt köputrymme? Står att mitt köputrymme är stort men om jag endast knappar in o testar 100 kr kommer detta upp varje gång?!

Jag kom in i appenSkulle kolla nu men kommer inte ens in i appen...nog nåt STORT tekniskt fel på det stället![]()