Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

Det står bara betalningen nekades på paypal.. glase funka ju dock.. men det är max 5000 per månad om jag ibte minns fel ?

Funkar det alltså?

Vad är fördelen med paygoo-kort? massa avgifter bara, ser inte nyttan?
Jag brukar gå till icamaxi köpa en glass och be om 10 000 extra, eller lokala spelbutiken, köpa nåt litet v75 system och en snusdosa samt be om 5000 extra, sedan om man inte vill ha massa kontanter, går man till en insättningsmaskin till sitt vanliga konto, alternativt bankkontor vid större summor.

Hmm.. ta bort gränsen ? För mig står det bara att det nekas av kortutställaren eller nåt liknande ;/
Åfan, men kanske ditt köputrymme har begränsats så du inte kan handla mer, nekas du fylla pp Paygoo kort oxå hos Shell el Pressbyrån? Är ju ett alt å typ lika dyrt att få ut cash i handen.

Åfan, men kanske ditt köputrymme har begränsats så du inte kan handla mer, nekas du fylla pp Paygoo kort oxå hos Shell el Pressbyrån? Är ju ett alt å typ lika dyrt att få ut cash i handen.

Nej nej köputrymme är stort.. om paygoo funkar vet jag inte då jag inte fått det fysiska korter ännu.. me ska självklart prova så fort jag får det i veckan :) kunde ju dock lägga över 5 papp utan problem till glase.. men betalo , payson,paypal,entropay är kört

Vad är fördelen med paygoo-kort? massa avgifter bara, ser inte nyttan?
Jag brukar gå till icamaxi köpa en glass och be om 10 000 extra, eller lokala spelbutiken, köpa nåt litet v75 system och en snusdosa samt be om 5000 extra, sedan om man inte vill ha massa kontanter, går man till en insättningsmaskin till sitt vanliga konto, alternativt bankkontor vid större summor.

99 av 100 butiker kommer aldrig i hela helvetet ge dig 10.000 kr.
För det första så har kassorna i dagens "kortsamhälle" en tusenlapp på sin höjd, då säger det sig själv att dom inte har 10.000 i en kassa som bara väntar på dig.
Dessutom såväl COOP som ICA-butiker (dom flest) har en gräns på 500 över beloppet.

Är det fler som får upp denna ruta varje gång man vill kolla sitt köputrymme? Står att mitt köputrymme är stort men om jag endast knappar in o testar 100 kr kommer detta upp varje gång?!
Skulle kolla nu men kommer inte ens in i appen...nog nåt STORT tekniskt fel på det stället :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp