Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Klarnakortet via klarna-appen

imorse, men fick åter ta bortgränsen på kortet med 4 sifror på nya paypal kontot och gamla paypal kontot som jag tar ut till bankkontot från fick jag verifiera igenmed id, adrss bevis. Tog ca 30 min såfunka allt igen, va Paypal som krävde verifiering, Klarna funkade fint.

Hur menar du med att ta bort gränsen med 4 siffror ?? Jag händer inte med hehe :)

Det här är fn årets alltså:

"Hej ! Tack för att du kontaktar oss.Jag ska självklart hjälpa dig, ursäkta hur menar du med sänkt din kreditutrymme om du kan vara mer specifik :)"

Jaa du, you tell me.

Det här är fn årets alltså:

"Hej ! Tack för att du kontaktar oss.Jag ska självklart hjälpa dig, ursäkta hur menar du med sänkt din kreditutrymme om du kan vara mer specifik :)"

Jaa du, you tell me.
Hahaha, definitivt en klar kandidat till ”Årets kundtjänst”! :D

Hur får man pin kod till fysiska kortet ? Skickat på posten i samband med kortet ?

Hur menar du med att ta bort gränsen med 4 siffror ?? Jag händer inte med hehe :)
Jo Paypal verifierar ju ett nytt kort med att belasta det med 15 kr och på Klarnas kontoutdrag kommer 4 siffror och lite text upp, dom 4 siffrorna verifierar du kortet med. Tydligen kom jag upp till en gräns på Paypal så jag fick verifiera det igen för att ta bort gränsen. Då gick det bra men detta var pga Paypal å inte Klarna. Låter som ditt problem är Klarna tyvärr. Märkligt

Jo Paypal verifierar ju ett nytt kort med att belasta det med 15 kr och på Klarnas kontoutdrag kommer 4 siffror och lite text upp, dom 4 siffrorna verifierar du kortet med. Tydligen kom jag upp till en gräns på Paypal så jag fick verifiera det igen för att ta bort gränsen. Då gick det bra men detta var pga Paypal å inte Klarna. Låter som ditt problem är Klarna tyvärr. Märkligt

Hmm Jag har aldrig verifierat dom? Hur tusan gör man det? Aldrig blivit ombedd att göra det heller

Hej. Jag sitter på mobilen och kan inte komma åt dator på en stund, så har ingen lust att pressa mig genom alla sidor just nu. Min undran, hur går det för er att överföra till paypal från klarnakortet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp